اونس طلا2195.79
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران 27 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود

سایت طلا : نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان رشد کمی و کیفی نمایشگاه نهم طلا و جواهر تهران از برگزاری این رویداد طلایی در چهار روز پایانی بهمن ماه خبر داد.

منصور نامدار زندی در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری گفت: از اول سال جاری 1500 مترمربع پیش ثبت نام برای این نمایشگاه انجام شده است و طبق برنامه ریزی مساحت نمایشگاه از 2 سالن به 4 سالن افزایش پیدا کرده است که دو سالن آن به طلا و جواهر و 2 سالن آن به ابزار و سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی اختصاص خواهد داشت.

وی با اشاره به تثبیت نمایشگاه طلا و جواهر تهران در تقویم نمایشگاهی کشور تصریح کرد: این نمایشگاه برای اهالی صنف طلا و جواهر به عنوان یک رویداد ثابت و مهم در زمینه طلا و جواهر جا افتاده است و استقبال از آن هر سال بیشتر می شود.

زندی با اشاره زمینه سازی برای حضور پرنگ کشورهای خارجی در نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران افزود: امسال از برخی از شرکتهای خارجی در این نمایشگاه دعوت بعمل آمده است، و برای حضور آنان مهیا شده ایم و با گمرک و سازمانهای مربوطه هماهنگی های لازم را بعمل آورده ایم.

مدیر نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران با بیان اهمیت حضور فعالین حوزه طلا و جواهر و خانواده بزرگ این صنف در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: هر چه حضور در این نمایشگاه قوی تر باشد و همگی در آن فعالانه حاضر باشیم، به تقویت نمایشگاه کمک کرده ایم و شوی خوبی را خواهیم داشت و می توانیم با برندهای خارجی رقابت کرده و زمینه رشد این صنعت را فراهم کنیم.

نایب رئیس اتحادیه تولدیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر نمایشگاه را مکان مناسبی برای مبالات و رایزنی های تجاری در زمینه طلا و جواهر عنوان کرد و به سایت طلا گفت: کارخانه دارها و تولیدکنندگان طلا، بنکداران و مغازه دارها در کنار هم در نمایشگاه طلا و جواهر به گفتگو و تبادل نظر می پردازند و از آخرین ابزارها، تکنولوژی ها و یا آخرین مدلهای طلا و جواهر آگاه شده و به توسعه این صنعت کمک خواهند کرد، علاوه بر اینکه حضور مردم عادی هم زمینه ای برای آشنایی با برندها و تبلیغ به حساب می آیند.

زندی وحدت و همکاری را در برگزاری این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت دانست و تأکیدکرد: اگر همگی کمک کنیم و دست در دست همدیگر قرار دهیم می توانیم یک رویداد مهم در صنعت طلا ایجاد کنیم که همگی از آن نفع خواهیم برد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در رشد نمایشگاه طلا و جواهر گفت: ما برای برگزاری این نمایشگاه با اتاق بازرگانی، وزارت امورخارجه، سازمان توسعه تجارت و صنعت هماهنگی های لازم را بعمل آورده ایم، و ما را به عنوان یک صنعت تولیدکننده و پول ساز برای کشور شناخته اند که می تواند جایگرین مناسبی برای نفت باشد، و امیدواریم این نمایشگاه بسترهای لازم برای رشد تولید و صادرات ما را در زمینه طلا و جواهر ایجاد نماید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد