اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شکل گیری حباب قیمت سکه در بازار جنبه روانی دارد

سایت طلا : رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر رشد بی سابقه و غیر طبیعی بهای سکه در اواخر هفته گذشته را بحث روانی بازاردانست و این حباب را موقتی اعلام کرد.

محمد کشتی آرای ، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگوی اختصاصی با سایت طلا درباره رشد غیرمعمول سکه گفت : رشد بهای سکه و تشکیل حباب قیمت در این بازار از دو منظر قابل بررسی است . اول اینکه رشد بی سابقه طلا طی چند روز گذشته و گذر هر اونس طلا به مرز 1124 دلار و التهاب در این بازار در رشد قیمت سکه بی تاثیر نیست.
وی افزود جنبه مهمتری که باعث افزایش حباب گونه و غیرطبیعی سکه گردید ، بحث روانی در بازار سکه است ، به طوری که همزمانی رشد بی سابقه طلا در آخر هفته و نیمه تعطیلی روز پنج شنبه و تعطیلی روز جمعه این گمان را برای برخی از فعالان این بازار به وجود آورد که ممکن است بهای سکه در روز شنبه باز هم افزایش یابد ، به همین دلیل بازار سکه شاهد سکه 280هزار تومانی و قیمت 12 هزار تومانی حباب در این بازار بود.
کشتی آرای تصریح کرد : با وعده ای که آقای بهمنی ، رئیس کل بانک مرکزی درباره توزیع سکه در بازار روز شنبه داده است ، امید می رود بهای سکه در روز شنبه به قیمت واقعی خود برگردد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در رابطه با بازار طلا و آینده پیش روی آن نیز گفت : تحلیل گران برای بازار طلا سیر صعودی را پیش بینی کرده اند و یا در خوشبینانه ترین تحلیل به پایداری در این بازار چشم دوخته اند.
وی دلایل رشد بی سابقه طلا را کاهش ارزش دلار و میل به سرمایه گذاری در این بازار و افزایش تقاضا برای طلا در جهان اعلام کرد./g
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد