اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش 10 هزار تومانی بهای سکه در بازار / هفته ای پرنوسان برای اونس

سایت طلا : در حالیکه قیمت جهانی طلا در روز گذشته با کاهش مواجه شد، هر قطعه سکه بهار آزادی با عقب نشینی 10هزار تومانی در بازار تهران مواجه شد.

به گزارش سایت طلا، نوسان بازار جهانی طلا و عقبگرد این فلز زرد امروز در بازار باعث شد تا قیمت طلا و سکه با کاهش مواجه گردد.

قیمت سکه در بازار امروز در اولین روز هفته با سقوط 10 تومانی مواجه شد و هر قطعه سکه بهار آزادی به یک میلیون و 115 تومان رسید. نیم سکه با 572 هزار تومان در این بازار تغییری نداشت و ربع سکه و سکه گرمی یک هزار تومان کاهش یافت و به ترتیب به 299 و 184 هزار تومان رسید.

همچنین در بازار تهران امروز هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت 700 تومان ارزان شد و 113 هزار و 700 تومان به فروش رسید. هر مثقال طلای 17 عیار نیز در همین بازار 492 هزار و 600 تومان معامله گردید.

اما در بازار ارز نیز امروز قیمتها با آرامش همراه بود و هر دلار آمریکا با رشد تنها یک تومان 3549 تومان به فروش رسید. یورو با افت یک تومان 3999 تومان و درهم با کاهش همان یک تومان 970 تومان در صرافی ها عرضه شد.

اونس جهانی که هفته گذشته را با نوسان حدود 50 دلاری سپری کرده بود، در آخرین ساعات کاری بازارهای جهانی بر روی رقم 1328 دلار 80 سنت بسته شد تا علیرغم افت و خیز فراوان در هفت روز گذشته هفته ای خنثی را در قیمتها شاهد باشد.

گرچه بهای جهانی طلا در هفته گذشته در اواسط آن تا 1354 دلار هم بالا رفت ولی آخر هفته ای نزولی داشت و در کل این هفت روز با 3 دلار رشد به جریان قیمتی خود پایان داد.

همکنون تمام نگاه سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان بازار طلا به نشست بانک مرکزی آمریکا در تاریخ 20 و 21 سپتامبر ( 30 و 31 شهریور) است تا سرنوشت سریال ادامه دار نرخ بهره فدرال رزرو مشخص شود.

هرگونه تغییری در نرخ بهره این بانک موجب نوسان ارزش دلار و تغییر و تحول در بازار جهانی طلا را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد