اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی موبایل با فناوری حسگر تصویر سه‌گانه رونمایی شد

شرکت سونی در نمایشگاه برلین آلمان (ایفا ۲۰۱۶) از جدیدترین گوشی خود با قابلیت فناوری حسگر تصویر سه‌گانه، رونمایی کرد.

شرکت سونی از دو مدل جدید ‏ Xperia XZ (نمایشگر ۵٫۲ اینچی) و Xperia X Compact (نمایشگر ۴٫۶ اینچی) در ایفا ۲۰۱۶ رونمایی کرد.

مدل XZ تحربه دوربین ارتقایافته با فناوری نوآورانه حسگر تصویر سه‌گانه است که امکان عکاسی سوژه در حال حرکت و در هر ساعتی از شبانه روز را به کاربر می دهد.

تلفن هوشمند Xperia XZ با بهره‌گیری از میراث Sony در فناوری دوربین به یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در بین تلفن‌های هوشمند مجهز شده است. این فناوری، از حسگر عکس اصلی Exmor RS™‎ برای موبایل Sony که ترکیبی قدرتمند از کیفیت بالای عکس و سرعت فوکوس خودکار را ارائه می‌کند، همراه با فوکوس خودکار ترکیبی پیش‌بینی‌کننده برای پیش‌بینی هوشمندانه و ردیابی سوژه‌های متحرک، برای نتایجی بدون تارشدگی، تشکیل شده است.

علاوه‌ بر این حسگر فوکوس خودکار لیزری با فناوری حسگر مسافت هم افزوده شده است تا امکان ثبت عکس‌هایی بدون تارشدگی در شرایط چالش‌برانگیز کم‌نور را فراهم کند و به‌لطف حسگر RGBC-IR [i] با فناوری حسگر رنگ که توازن سفیدی را با دقت بر اساس منبع نور محیط تنظیم می‌کند، می‌توان از رنگ‌هایی مانند دنیای واقعی لذت برد.

دوربین ۲۳ مگاپیکسلی اصلی با شروع بسیار سریع و با فشردن دکمه اختصاصی شاتر، تنها در مدت ۶ دهم ثانیه از حالت آماده‌به‌کار به حالت عکس‌برداری می‌رود. این گوشی دارای لرزش‌گیر ۵ محوری است.

Xperia XZ برای سلفی‌گرفتن، به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جلویی مجهز است که حساسیت بسیار بالای ISO۶۴۰۰ و لنز ۲۲میلی‌متری/۹۰درجهٔ زاویه‌عریض، بهترین حالت چهره را حتی در نور بسیار کم و سلفی‌های گروهی ثبت می‌کند. Xperia XZ همچنین قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۴k را داراست. این گوشی در ۳ رنگ، آبی جنگلی، رنگ کلاسیک مشکی معدنی و پلاتینی، تعبیه شده است.

در همین حال مدل Xperia X Compact با افزودن شکل محبوب Sony به سری X، فناوری‌های قدرتمندی را در فریمی کوچک جا داده است. صفحه ۴.۶ اینچی و طراحی سطح حلقوی، آن را برای نگه‌داشتن در دست بسیار راحت کرده است و اندازه آن به‌گونه‌ایست که برای استفاده با یک دست ایده‌آل است. طراحی Xperia X Compact را می‌توان به‌وضوح در پرداخت براق و حس منسجم آن دید. این تلفن هوشمند هم، همان نمایش نمادین آبی‌رنگ جدید ما را با داشتن رنگ آبی مهگون دنبال می‌کند. این گوشی همچنین در دو رنگ همیشه محبوب مشکی کیهانی و سفید شیک موجود است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد