اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واحدهای افتتاح شده مسکن مهر به ۱.۷ میلیون رسید

‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: روند اجرایی و بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر در شهرک مهرگان نسبت به سایر پروژه‌ها مناسب است و می‌توان گفت این پروژه‌ از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در کل کشور محسوب می‌شود.

اصغر مهرآبادی ‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار کرد: از فضای ساخت‌وساز در شهرک مهرگان راضی هستیم چراکه تمامی خدمات موردنیاز مردم مانند مسجد، مدرسه، امکانت رفاهی و تفریحی در نظر گرفته‌شده است و می‌توان از این شهرک با عنوان محله محور یادکرد.

وی افزود: در کل کشور از مجموع ۲میلیون و ۲۱۵هزار واحد، ۱میلیون و ۹۱۵هزار واحد به اتمام رسیده و امروز با افتتاح ۵هزار و ۶ واحد در استان قزوین، تعداد ۱میلیون و ۷۲۵هزار واحد در کل کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرآبادی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های هفته دولت تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت گفت: در پایان ماه عدد افتتاح پروژه‌های مسکن مهر از ۱میلیون و ۸۰۰هزار واحد عبور خواهد کرد.

‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن خاطرنشان کرد: بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت تأمین خدمات زیربنایی مانند آب و برق و گاز و حمایت وزارت نیرو تا پایان سال ۲۵۰هزار واحد افتتاح خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: دولت مصوبات خوبی را برای کمک به تأمین اعتبار خدمات زیربنایی گذرانده است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این مصوبه را تبدیل به پول کند.

وی تصریح کرد: با گزارش‌های میدانی و اطلاعات به‌دست‌آمده، آورده‌ی مردم در مناطق مختلف متفاوت است اما می‌توان گفت به‌طور میانگین در سطح کشور آورده‌ افراد برای مسکن مهر ۱۹میلیون تومان است.

وی اعلام کرد: تأمین اعتبار ساخت‌وساز و آماده‌سازی مسکن مهر از طریق آورده‌ مردم، تسهیلات بانکی و بخشی نیز از محل فروش اراضی دولت و یارانه‌ها خواهد بود.

‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن گفت: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این است که قبل از افتتاح واحدهایی را تحویل دهند تا اگر نقصی وجود دارد پیش از زمان افتتاح مردم مطرح کنند و افتتاح‌ها به‌صورت سوری شکل نگیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون نیز این سیاست‌گذاری نتیجه‌ خوبی را در پی داشته چراکه ما در زمان افتتاح توانستیم از بسیاری از مشکلات مردم آگاه شویم.

مهرآبادی تأکید کرد: از مجموع ۲میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر که با بانک‌های عامل قرارداد مشارکت مدنی دارند، ۱ میلیون و ۹۱۶هزار واحد تکمیل شده و ۱ میلیون و۷۲۵هزار واحد هم به بهره‌برداری رسیده است.

وی اعلام کرد: یکی دیگر از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ واحدی بدون داشتن خدمات زیربنایی تحویل داده نشود و به‌تمامی استان‌ها این بخش‌نامه‌ها را اعلام کرده‌ایم.

‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن در پایان گفت: در این دولت تا به امروز ۷۱۵ هزار واحد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده و ۱میلیون و ۱۰هزار واحد نیز در دولت افتتاح‌شده بود که درمجموع ۱میلیون و ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد