اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آرامش بهای سکه و طلا / نگاه بازارهای جهانی به گزارش نشست بانک مرکزی آمریکا

سایت طلا: در حالی که قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی با ثبات همراه است، سرمایه گذاران و معامله گران این فلز زرد در انتظار گزارش امشب نشست پیشین بانک مرکزی آمریکا قراردارند.

به گزارش سایت طلا، بهای طلا و سکه امروز با حداقل نوسان توأم بود و هر قطعه سکه بهار آزادی در بازار تنها با 500 تومان رشد مواجه بود.
برهمین اساس با آرامش اونس جهانی طلا قیمت طلا امروز در بازار تهران نیز بدون نوسان باقی ماند و هر گرم طلا 18 عیار بدون تغییر نسبت به روز گذشته 113 هزار و 900 تومان معامله شد. هر مثقال طلای 17 عیار نیز در همین بازار با رشد اندک 200 تومانی 493 هزار و 700 تومان به فروش رسید.

براساس این گزارش در بازار سکه، نیم سکه بدون نوسان 561 هزار تومان، و ربع سکه با رشد یک هزار تومانی 292 هزار تومان و سکه گرمی نیز بدون تغییر 182 هزار تومان قیمت خورد.

اما در بازار ارز هم قیمتها با حداقل افت و خیز همراه بود و هر دلار آمریکا با رشد جزئی 3 تومان 3537 تومان عرضه شد. یورو 7 تومان به ارزشش افزوده شد و به 3992 تومان رسید و درهم نیز بدون تغییر 968 تومان به فروش رسید.

براساس گزارش سایت طلا در حالی امروز قیمت جهانی طلا با افت اندک یک دلار و 60 سنتی همراه بود که اونس طلا در طول این هفته تنها 8 دلار افزایش قیمت داشت و هفته ای آرام و کم نوسانی را پشت سرگذاشته است.

امشب ساعت 22:30 گزارش نشست پیشین بانک مرکزی آمریکا اعلام خواهد شد و اگر در این گزارش نشانه هایی از عدم افزایش نرخ بهره مشاهده گردد این مساله موجب افت ارزش دلار شده و افزایش قیمت جهانی طلا را به دنبال خواهد داشت.

در صورتی که متن این نشست نشان دهد که فدرال رزرو همچنان سناریوی افزایش نرخ بهره را در دستور کار قرار دارد، این موضوع می تواند به نفع ارزش دلار و به ضرر قیمت جهانی طلا شود.

بانک مرکزی آمریکا در نشست ماه دسامبر 2015 خود برای نخستین بار در ده سال گذشته نرخ بهره را کاهش داده است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد