اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۵ میلیون برنامه موبایلی تا 2020 در فروشگاه اپل

تعداد برنامه های موبایلی موجود در فروشگاه iOS App Store شرکت اپل تا سال 2020 به پنج میلیون مورد می رسد و این تنوع و گستردگی تهدیدی جدی برای توسعه دهندگان خرده پا خواهد بود.

به نقل از بیزینس اینسایدر، این بررسی که توسط موسسه سنسور تاورز صورت گرفته به معنای رشد سالانه 14.6 درصدی برنامه های موبایلی آیفون و آی پد است. این رقم 73 درصد بیشتر از پیش بینی صورت گرفته قبلی یعنی حدود 2.93 میلیون برنامه است.

با شلوغی گسترده این فروشگاه آنلاین توسعه دهندگان و برنامه نویسان برای تبلیغ و بازاریابی برنامه های خود کار بسیار دشواری پیش رو دارند. متوسط تعداد برنامه های بارگذاری شده در هر ماه توسط کاربران در آمریکا حدود 1.5 برنامه است. این کاهش که در دیگر کشورها نیز به شکل مشابهی وجود دارند نشان می دهد توسعه دهندگان برنامه های موبایلی باید برای افزایش جذابیت تولیدات خود به طور جدی برنامه ریزی کنند.

چالش دیگر برای طراحان برنامه های موبایلی محبوبیت فوق العاده چند برنامه محدود به خصوص برنامه های شبکه های اجتماعی است که باعث می شود کاربران وقت زیادی برای استفاده از دیگر برنامه ها اختصاص ندهند. از همین رو شاید ضروری باشد اپل تغییراتی در ظاهر و رابط کاربری فروشگاه موبایلی خود ایجاد کند تا دیگر برنامه های نوظهور هم برای مدت قابل توجهی در معرض دید کاربران قرار گیرد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد