اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی خبر دادند:

قیمت طلا هفته آینده تحت تاثیر انتشار متن نشست جولای فدرال رزرو آمریکا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار متن مذاکرات نشست جولای فدرال رزرو آمریکا، نوسانات ارزش دلار و آمارهای اقتصادی مهم آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران اقتصادی هنوز بر این باورند که انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا طی روزهای آینده مهمترین تاثیر را بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش انتشار متن مذاکرات نشست جولای فدرال رزرو آمریکا نیز تاحد زیادی می تواند وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره این کشور را روشن کند.

آمارهای منتشر شده روز جمعه نشان می دهد که میزان خرده فروشی در آمریکا به طور غیر منتظره ای طی ماه گذشته با کاهش روبرو شده است. مهمترین رویداد در تقویم اقتصادی هفته پیش رو انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.

فدرال رزرو از ابتدای امسال تاکنون نرخ بهره را تغییر نداده است. بانک مرکزی آمریکا در نشست دسامبر 2015 برای نخستین بار در ده سال اخیر نرخ بهره را افزایش داده است.

سیمونه گامبرینی تجلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری کاپیتال اکونومیکس تاکید کرد: اگر متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو نشان دهد که مقامهای بانکی آمریکا فعلا تمایلی برای افزایش نرخ بهره ندارند، این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.

بیل باروش تحلیلگر برجسته موسسه آی آی تریدر نیز گفت: انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا می تواند موجب شکسته شدن سطوح مقاومتی بعدی طلا شود و این مساله قیمت طلا را به زودی تا سطح 1400 دلار در هر اونس افزایش می دهد. قیمت طلا در شرایط کنونی منتظر نوسانات شاخص ارزش دلار خواهد بود.

برپایه گزارش سایت طلا، نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست های نوامبر یا دسامبر کمتر از 12 درصد خواهد بود.

البته احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست دسامبر نیز به بیش از 38 درصد رسیده است. این احتمال پیش از انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا در هفته گذشته به 52 درصد رسیده بود.

برخی تحلیلگران اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا در کوتاه مدت تثبیت خواهد شد و در دامنه نوسانات 50 دلاری قرار خواهد داشت ولی در بلند مدت روند قیمت طلا کاملا صعودی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد