اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی موسسه سرمایه گذاری سیتی نسبت به کاهش بیشتر قیمت طلا در روزهای آتی

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری در تازه ترین گزارش خود سیتی پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده به خاطر انتشار آمارهای مثبت اشتغال در آمریکا با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، وزارت کار آمریکا در گزارش جدید خود اعلام کرده است که اقتصاد این کشور طی ماه گذشته بیش از 255 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا بلافاصله پس از انتشار این آمارها با کاهش روبرو شده است چرا که گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده بیشتر شده است.

موسسه سیتی افزود: طی سال های گذشته انتشار آمارهای ناامید کننده اشتغال در آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته و اکنون انتشار آمارهای مثبت درباره وضعیت اشتغال موجب کاهش قیمت طلا شده است. به نظر می رسد روند نزولی قیمت طلا طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

کامرز بانک آلمان نیز با انتشار گزارشی اعلام کرد که آمارهای اشتغال آمریکا در کوتاه مدت فشار زیادی را بر بازار طلا وارد خواهد کرد. بهبود اوضاع بازار اشتغال آمریکا، تمایل سرمایه گذاران برای خرید طلا را کاهش داده است.

تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا تا پایان امسال به بیش از 47 درصد رسیده است.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد