اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

تحولی شگرف در خرید و فروش مصوعات طلا و جواهر

برای اولین بار در کشورمان خرید و فروش طلا به صورت آنلاین و اینترنتی از سوی یکی از فعالان صنف طلا و جواهر آغاز شده و این فرایند گامی نوین در ارائه خدمات بهتر ؛ سریعتر و هزینه کمتر به مشتریان می باشد.

زرگرباشی مبتکر این طرح و مدیر عامل شرکت آی تی زر امروز در گفت و گو با خبرنگار سایت طلا گفت : بنکداری اینترنتی طلا و جواهر با همکاری تولید کننده ها و فروشندگان تحولی عظیم در صنعت طلا و جواهر ایجاد خواهد کرد.

وی افزود : در حال حاضر دنیا به سمت تکنولوژی حرکت می کند و سرعت درخرید و فروش همه کالا ها از جمله طلا به شکل اینترنتی که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ازجمله ایتالیا ، چین ، آمریکا ، ترکیه ،امارات و ... در حال انجام است از اهمیت شایانی برخوردار می باشد.

مدیرعامل شرکت آی تی زر با اشاره به فروش اینترنتی طلا و جواهر در کل کشور گفت : این طرح که اخیرا" در مجموعه ما آغاز شده است به زودی همه شهرستان ها را در بر خواهد گرفت.

زر گرباشی اضافه کرد: سه سال پیش درخوزستان تک فروشی داشتم و به خاطر مسافت طولانی تا تهران این امکان را نداشتم هر روز یا هفته ای یکبار بخواهم این مسافت را طی کنم به این دلیل به فکر راه انداختن بنکداری اینترنتی افتادم.

وی اضافه کرد : اکنون حدود یکسال و نیم است که بنکداری اینترنتی آی تی زر شروع به فعالیت کرده و خوشبختانه در این مدت کوتاه نزدیک به ده هزار کاربر عضو داشته ایم .

مدیرعامل آی تی زر گفت: بنکداری اینترنتی طلا و جواهر را به سه فاز تقسیم کردیم؛ فاز اول مخصوص طلافروش هاست ؛ فاز دوم برای مشتری و خریداران و دیگری ایجاد فروشگاه فیزیکی می باشد .

این فعال صنف طلا و جواهر افزود: در فاز اول که مخصوص طلافروش هاست همکاران می توانند اجرت هرکار را به تفکیک مشاهده کنند و و با دیدن اطلاعات جنس از قبل ؛ سفارش مورد نیاز خود را تهیه کنند برای مثال در طلای سنگ دار حتی انتخاب رنگ سنگ آن طلا یا جواهر به دلخواه می باشد.

وی اظهار داشت : در فاز دوم که مخصوص مشتری هاست قیمت نهایی طلا با احتساب هفت درصد سود و نه درصد مالیات بر ارزش افزوده و وزن طلا به گرم مشخص شده و حتی این امکان را گذاشته ایم که پس از تحویل حضوری طلا اگرمورد پسند نبود آن را مرجوع کنیم .

زر گر باشی اضافه کرد: در دو ماه آینده فازسوم فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می کند و خریدارعلاوه بر اینکه سفارش خود را تحویل می گیرد می تواند مدل های دیگری را هم مشاهده کند.

او با تاکیید بر ضرورت همکاری تولید کننده ها وطلافروش ها با بنکداری فروش اینترنتی طلا اذعان داشت : دراین سامانه حتی اجناس با توجه به نام و شرکت تولید کننده برند خودشان تفکیک شده است و طلا فروش یا خریدار می تواند مستقیما" طلای مورد پسند خود را از شرکت تولید کننده آن انتخاب کند.

تلفن تماس شرکت آی تی زر : 33924285 - 09122381185

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد