اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اجرای طرح جامع مالیاتی از بهمن ماه امسال

رئیس سازمان امور مالیاتی آغاز اجرای طرح جامع مالیاتی را بهمن ماه امسال ذکر کرد و گفت: نمی‌خواهیم مردم از سازمان امور مالیاتی ناراضی باشند.

سیدکامل تقوی نژاد در جلسه امروز اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: در سازمان امور مالیاتی به دنبال شفافیت هستیم چرا که معتقدیم بسیاری از مشکلاتی که در حوزه مالیات ها مطرح است به دلیل عدم شفافیت آمار و اطلاعات است که البته بخشی از آن به دستگاه های دولتی برمی گردد.

رئیس سازمان امور مالی افزود: طرح جمع مالیاتی که برای اجرا در دستور کار قرار دارد تلاش می کند تا بخشی از اطلاعاتی که منطبق بر منافع ملی است را تامین کرده و سبب تشخیص صحیح وصول مالیات ها شود که بر این اساس قول داده ایم این طرح را تا پایان بهمن ماه اجرایی نماییم.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح جامع مالیاتی به اطلاعات مردم تکیه کرده ایم و در کنار پذیرش ۹۰ درصد اظهارنامه ها ۱۰ درصد اظهارنامه های پرریسک را بررسی خواهیم کرد.

تقوی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان امور مالیاتی به هیچ وجه خواستار اطاله در رسیدگی به پرونده های مالیاتی نیست، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بتوانیم زمان رسیدگی به پرونده های مالیاتی را به نصف کاهش دهیم.

وی در ادامه با اعلام مخالفت خود با اخذ مالیات به شیوه علی الراس خاطرنشان کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده دچار اشکالاتی است که در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی و رسیدگی است اما به نظر می رسد عمده نارسایی های قانون مالیات بر ارزش افزوده با نصب صندوق های مکانیزه فروش برطرف شود که هزینه اولیه نصب صندوق ها هم سازمان امور مالیاتی پرداخت خواهد کرد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به رکود اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: سازمان امور مالیاتی قصد ندارد به هر بهانه ای از مردم مالیات دریافت کند ضمن اینکه شرایط رکودی کشور را نیز لحاظ خواهد کرد و نمی خواهد به مردم فشار وارد کند.

تقوی نژاد گفت: ما نمی خواهیم به گونه ای رفتار کنیم که مودیان مالیاتی با ناراحتی این سازمان را ترک کرده و برای رسیدگی به شکایات خود به مراجع دیگری مراجعه کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد