اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کودتا نشانگر عمق بی‌ثباتی ترکیه است/شکست تروریسم در سوریه

رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با یک خبرگزاری کویتی در واکنش به کودتای اخیر ترکیه گفت: این کودتا عمق بی ثباتی در ترکیه را نشان داد.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با خبرگزاری کویتی «برنسا لاتینا» با اشاره تحولات سوریه گفت: جنگ علیه سوریه یک جنگ فراگیر است و تنها به حمایت بیگانگان از تروریسم ختم نمی شود؛ بلکه شامل یک جنگ سیاسی تمام عیار علیه دولت دمشق نیز هست.

بشار اسد با اشاره به حمایت های گسترده کشورهای خارجی از تروریست های تکفیری در سوریه، اظهار داشت: آنها تروریسم را تقویت کردند تا مزدورانشان بتوانند زیرساخت های سوریه را هدف قرار داده و کنترل مرزها را در دست بگیرند.

رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه مخالفان واقعی کسانی هستند که بر اساس مطالبات مردم سوریه تصمیم گیری کنند، تصریح کرد: مخالفت یعنی بکارگیری ابزار صحیح و مسالمت آمیز برای ابراز نارضایتی و نه حمایت از تروریسم.

اسد اظهار داشت: تروریست های تکفیری امروز از سوی عربستان سعودی، قطر، ترکیه، فرانسه و آمریکا حمایت می شوند و بدین ترتیب مخالفان داخلی حامی تروریست ها نیز خیانتکار هستند.

بشار اسد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر ترکیه و کودتای نظامی در این کشور گفت: کودتایی که اتفاق افتاد در وهله اول بیانگر عمق بی ثباتی و نا امنی در ترکیه است.

رئیس جمهوری سوریه در همین زمینه ادامه داد: ما اشتباهی که ترکیه در قبال سوریه مرتکب شد را نکرده و هیچ اظهارنظری در خصوص لزوم ماندن اردوغان در قدرت یا کناره گیری آن نخواهیم کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد