اونس طلا2232.37
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
کامرز بانک آلمان پیش بینی کرد:

قیمت طلا تا پایان امسال به 1350 دلار خواهد رسید/ قیمت طلا سال آینده 1450 دلار خواهد بود

سایت طلا : کامرز بانک آلمان در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا تا پایان امسال را 100 دلار افزایش داد و اعلام کرد قیمت طلا به بیش از 1350 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، کامرز بانک آلمان پیش بینی کرده است که قیمت طلا طی سال آینده به بیش از 1450 دلار افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش نگرانی ها و نااطمینانی ها نسبت به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت.

کامرز بانک همچنین پیش بینی نسبت به قیمت نقره را نیز افزایش داده است. پیش بینی می شود قیمت نقره تا پایان امسال به 19.50 دلار برسد و این رقم سال آینده به بیش از 21 دلار خواهد رسید.

کامرز بانک افزود: همه پرسی بریتانیا در خصوص عضویت در اتحادیه اروپا تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر قیمت طلا داشته است. نااطمینانی موجب شده است تا فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره صبر کند. افزایش ذخایر طلای صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان نیز تاثیر زیادی بر رشد قیمت این فلز گرانبها خواهد داشت.

تحلیلگران کامرز بانک بعید می دانند که قیمت طلا به سطح پایین پیش از برگزاری همه پرسی بریتانیا بازگردد. کارشناسان بر این باورند که همه پرسی بریتانیا می تواند تاثیر زیادی بر انتخابات در سایر کشورهای اروپایی طی ماه های آینده داشته باشد.

انتخابات ریاست جمهوری اتریش در پاییز برگزار خواهد شد و همه پرسی قانون اساسی ایتالیا نیز در پیش است.

در ماه نوامبر رئیس جمهور جدید آمریکا نیز از بین ترامپ و کلینتون انتخاب خواهد شد. نگرانی های سیاسی می تواند عامل مهمی برای افزایش قیمت جهانی طلا باشد. بحران بانکی ایتالیا نیز در قابل پیش بینی است و این مساله نیز عامل مهمی در افزایش احتمالی قیمت طلا خواهد بود.

تحلیلگران کامرز بانک بر این باورند که در شرایط کنونی به خصوص پس از همه پرسی بریتانیا، فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را تا پایان امسال افزایش نخواهد داد.

اوضاع اقتصادی چین نیز طی ماه های آینده می تواند بر روند نوسانات قیمت طلا موثر باشد. رشد اقتصادی چین در سه ماه دوم امسال به بیش از 6.7 درصد رسیده است که نسبت به پیش بینی های اولیه اندکی افزایش داشته است.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد