اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برپایی نمایشگاهی طلایی در حاشیه زاینده رود

سایت طلا: دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان پایان تیرماه در پایتخت طلایی کشور با حضور 110 شرکت داخلی و 17 شرکت خارجی برگزار می شود.

هوشنگ شیشه بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در گفتگو با سایت طلا، با بیان این مطلب گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و صنایع وابسته، 29 تیر الی یکم مردادماه در شهر اصفهان پایتخت طلایی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه در 4 سالن و به مساحت 9 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با مشارکت 110 شرکت بزرگ داخلی و 17 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، امارات متحده عربی و ترکیه آغاز به کار خواهد نمود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان افزایش فضای نمایشگاهی و رشد سطح کیفی آن را از خصوصیات نمایشگاه امسال برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه محفلی برای همراهان مسیر سخت اما خوش آینده اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باشد و سعی داریم در نمایشگاه امسال با دعوت از رؤسای اتحادیه های سراسر کشور به طرح مسائل و مشکلات صنفی پرداخته و آنان را درآینده ای نزدیک ان شاءالله حل کنیم.

شیشه بران تبادل تکنولوژی با کشورهای خارجی را در این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: امیدواریم در این نمایشگاه به استانداردهای جهانی دست پیدا کرده و در ارائه محصولات طلا و جواهر به مسیری سهل و ساده برای تولید و صادرات دست یابیم.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد