اونس طلا2320.06
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

جوابیه استاندارد به خبر سایت طلا

سایت طلا: در پی انتشار خبر عدم التزام نشان استاندارد بر روی مصنوعات طلا و جواهر در گفتگوی سایت طلا با رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، روابط عمومی سازمان ملی استاندارد جوابیه ای را به سایت طلا ارسال کرد.

به گزارش سایت طلا چندی پیش برخی از مخاطبان سایت طلا ضمن تماس با این سایت، از برخورد اداره استاندارد در ضبط مصنوعات طلای خود به دلیل نداشتن نشان استاندارد گله مند بودند.

در همین راستا سایت طلا با تماس با محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، وضعیت التزام محصولات طلا و جواهر را به آرم استاندارد جویا شد(اینجا)، که وی با بیان عدم نیاز به نشان استاندارد در موقعیت فعلی بر روی مصنوعات طلا و جواهر براساس توافقات صورت گرفته، فقط ثبت کد استاندارد را کافی دانست.

اما امروز روابط عمومی سازمان ملی استاندارد با ارسال جوابیه ای پاسخ این خبر را اعلام کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛

« مسئول محترم سایت طلا و جواهر

باسلام واحترام

پیرو انتشار مصاحبه با محمد کشتی آرا ، رییس کمیسیون تخصصی کشوری طلا و جواهر با عنوان " نشان استاندارد براي مصنوعات طلا و جواهر لازم نيست " روز یکشنبه 30 خرداد 1395 در سایت طلا و جواهر به استحضار مي رساند ، وی در مصاحبه مذكور مدعي انجام هماهنگي با سازمان در خصوص عدم نیاز نشان استاندارد برای مصنوعات طلا و جواهر شده اند که هيچگونه مذاكره و يا هماهنگي با دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی به عنوان بخش تخصصي مرتبط با موضوع ، صورت نگرفته و موارد ذكر شده در مصاحبه مورد تاييد اين دفتر نیست.

خواهشمند است مقرر فرمایید ، وفق قانون مطبوعات ، جوابیه فوق را در همان بخش استفاده شود.

امیدعلی مسعودی

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل»

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد