اونس طلا2325.84
مظنه15,266,000
18 گرم3,524,100
ارزش سکه34,394,298
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

حضور گسترده جامعه ي بزرگ اصناف و بازاريان در راهپيمايي روز قدس

سایت طلا: بازاریان و اصناف تهران همگام با دیگر اقشار مردم فردا جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت طلا، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جامعه اصناف و بازاریان همراه با دیگر گروههای مردمی با حضور در راهپیمایی روز قدس بر آرمانهای امام و انقلاب تأکید خواهند کرد.

"حمید پویا" فرمانده حوزه بسیج اصناف شهید صفار هرندی در گفتگو با سایت طلا، ضمن اعلام حضور بازاریان، اصناف و بسیجیان در راهپیمایی گرامیداشت روز قدس گفت: بازاریان همگام با دیگر آحاد ملت ایران باحضور در راهپیمایی به نمايش وفاداري به آرمان هاي امام و انقلاب پرداخته و مشت محكمی بر دهان استكبار جهاني خواهند زد.

وی در مورد اهمیت حضور در این راهپیمایی گفت: همانطور که امام راحلمان فرمودند؛ روز قدس روز حیات اسلام است و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، و ما باحضور در این راهپیمایی در کنار جبهه مستضعفین در مقابله با مستکبرین فریاد مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهید صفار هرندی با اشاره به بیداری اسلامی در جهان اسلام، نقش رژیم صهیونیستی را در توطئه ی جنگهای منطقه ای و ظهور گروهکهای تروریستی مهم دانست و ریشه همه جنایات تکفری ها و داعش در سوریه و عراق را نشأت گرفته از نقشه صهیونیستی برشمرد.

پویا اعلام کرد فردا جمعه 11 تیرماه اصناف و بازاریان تهران در یک حرکت هماهنگ با حضور در

ضلع شمال شرقي ميدان فردوسي در ساعت 9 صبح، به همراه عموم بسیجیان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد تا با اعلام پایبندی با آرمانهای انقلاب، حمایت خود را از رهنمودها و فرمایشات مقام عظمای ولایت، حضرت آیه الله خامنه ای اعلام دارند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد