اونس طلا2328.44
مظنه15,272,000
18 گرم3,525,500
ارزش سکه34,407,816
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اظهارنظر رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده شتابزده بود/اصلاح تعرفه تلفن در حال طی مسیر قانونی است

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد:افزایش برخی از نرخ های خدمات تلفن ثابت در حال گذراندن مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است.

از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد شریعتمداری با اشاره به جایگاه قانونی کمیسیون تنطیم مقررات ارتباطات به عنوان کمیسیون تخصصی ذیربط در تصویب مواردی از این نوع تاکید کرد: جزییات این تصمیم در این کمیسیون قانونی مطرح و تصویب شده و با نامه ی رسمی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات برای تایید و تصمیم گیری نهایی به کارگروه تنظیم بازار ارسال شده است.

وی همچنین توضیح داد: همانطور که در مصاحبه وزیر محترم ارتباطات به صراحت آمده است، این تصمیم هنوز نهایی و ابلاغ نشده است.

معاون اجرایی رییس جمهور در پاسخ به سؤالی در باره مصاحبه اخیر رییس سازمان حمایت تصریح کرد: در مصاحبه نقل شده از ایشان دقت کافی صورت نگرفته و بسیاری از مطالب منتشر شده در این باره صحیح نیست.
شریعتمداری ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و پاسخگویی مسئولان اجرایی کشور از آنان خواست قبل از کسب اطلاع دقیق از جزییات موضوعات تحت هر شرایطی از مصاحبه واطلاع رسانی ناقص و شتابزده خودداری کنند.
تقاضای افزایش برخی نرخ های ارائه خدمات تلفن ثابت بعد از سالها عدم تغییر تعرفه ها و به منطور حمایت از توسعه فعالیت های مرتبط در کمیسیون تنطیم مقررات ارتباطات مطرح وبررسی و تصویب شده است و برای طی بقیه مراحل قانونی بررسی و نهایی شدن به کارگروه تنظیم بازار ارسال شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد