اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی بلومبرگ نشان داد:

مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا رای می دهند/ قیمت طلا به 1350 دلار خواهد رسید

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ نشان می دهد که مردم بریتانیا در همه پرسی 23 ژوئن به خروج از اتحادیه اروپا رای خواهند داد و این مساله موجب ادامه روند صعودی قیمت طلا در بازارهای بین المللی خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، تازه ترین نظرسنجی از 22 تحلیلگر و فعال بازارهای بین المللی حاکی است که مردم بریتانیا احتمالا در همه پرسی هفته آینده به خروج از اتحادیه اروپا رای خواهند داد و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت طلا تا سطح 1350 دلار در هر اونس افزایش یابد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی همچنین اعلام کردند که اگر مردم بریتانیا خواستار ادامه عضویت در اتحادیه اروپا شوند این احتمال وجود دارد که قیمت طلا تا سطح 1250 دلاری کاهش یابد.

روزنامه سان پرفروش ترین روزنامه انگلیس نیز از مردم خواسته است تا در این همه پرسی به خروج از اتحادیه اروپا رای دهند.

راس نورمن رئیس موسسه سرمایه گذاری شارپس پیکسلی تاکید کرد: اگر بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا رای دهد، نگرانی ها و نااطمینانی ها درباره چگونگی و زمان خروج از این اتحادیه تشدید خواهد شد. این مساله در نهایت موجب افزایش قیمت جهانی طلا خواهد شد.

قیمت طلا بر حسب دلار در ماه جاری تاکنون 5.7 درصد رشد داشته است. میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز به بالاترین سطح خود از سال 2013 رسیده است.

تقاضای طلا در بازارهای اروپایی نیز طی روزهای اخیر با رشد فزاینده ای روبرو شده است. شرکت کوین اینوست در فرانکفورت اعلام کرده است که برای تامین تقاضای شمش و سکه طلا از سوی مشتریان مجبور شده است تا ساعات کاری و تعداد کارمندانش را افزایش دهد.

میزان فروش طلای این شرکت با رشد 35 درصدی روبرو شده است. نگرانی های مربوط به همه پرسی بریتانیا، در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کاهش ارزش دلار و نرخ بهره منفی در ژاپن و اروپا مهمترین عوامل موثر بر افزایش قیمت طلا بوده است.

برپایه گزارش سایت طلا، قیمت طلا پس از کاهش متوالی در 3 سال گذشته، از ابتدای امسال تاکنون 20 درصد رشد داشته است. برخی تحلیلگران بر این باورند که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می تواند قیمت طلا را تا سطح 1400 دلاری افزایش دهد.

از سوی دیگر رای به ادامه حضور بریتانیا در اتحادیه اروپا می تواند قیمت طلا را تا 1100 دلار کاهش دهد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد