اونس طلا2193.96
مظنه14,176,000
18 گرم3,272,500
ارزش سکه31,938,528
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
در نشست مشترک صنف طلا و جواهر و مهدقرآن کریم مطرح شد:

پشتیبانی اتحادیه طلا و جواهر از فعالیت های قرآنی

سایت طلا: نشست مشترک مسئولین مؤسسه مهد قرآن و اتحادیه طلا و جواهر تهران با هدف بررسی چگونگی حمایت اصناف از فعالیت های قرآنی مؤسسات مردم نهاد در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد .

گام های مردمی برای توسعه و رشد فعالیت های قرآنی

به گزارش سایت طلا؛ محفل هم اندیشی قرآنی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین فومنی الحائری رئیس هیئت امناء و مؤسس مهد قرآن و محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران و اعضای این هیئت مدیره و همچنین مسئولین فرهنگی موسسه خیریه صدیقه طاهره(س) در محل اتحادیه طلا و جواهر تشکیل شد راهکارهای هم افزایی و تعامل تشکل های صنفی کشور با مؤسسات قرآنی مردم نهاد برای مشارکت در امر توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

بنابر این گزارش حجت الاسلام والمسلمین فومنی در این جلسه با اشاره به فرایند شکل گیری تأسیس مهد قرآن از سال 1371 ، به کارگیری روش های نوین آموزش جامع و حفظ قرآن، استقبال نوجوانان و جوانان از نهضت حفظ قرآن اشاره کرد.

وی حمایت و مشارکت های مردمی از نهضت آموزش های قرآنی عوامل مهم و مؤثر در آموزش یکصد هزار حافظ قرآن عضو مؤسسه کشوری برشمرد و افزود : آشنایی با قرآن (آداب خواندن ، درک مفاهیم) یک فریضه است و نگاه مؤسسه علاوه بر آداب قرائت، درک صحیح و تدبر در آیات روح بخش کلام وحی همراه بهره گیری از معارف غنی اهل بیت علیهم السلام می باشد و هدایت و انس مردم به قرآن و عترت می تواند زمینه ساز جامعه عاری از ناهنجاریها و فسادهای روحی و روانی باشد .

مؤسس مهد قرآن کشور با یادآوری حضور ارزشمند و مؤثر اصناف کشور در تمامی صحنه های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی ، اظهار امیدواری کرد برای توانمند سازی منابع مالی مؤسسات قرآنی مردم نهاد برای توسعه آموزش های علوم قرآنی ، در بین اقشار مختلف جامعه ، بایستی از سوی اصناف محترم گام های بلند حمایت مادی و معنوی برداشته شود .

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه صنف طلا ، جواهر و نقره تهران نیز با بیان مأنوس بودن اکثریت اعضای صنف با قرآن کریم ، مشارکت و همکاری اتحادیه را در تأمین برخی نیازها از جمله تأمین وسایل کمک آموزشی ، هدایا و تشویق قرآن آموزان اعلام داشت .

در این جلسه سید تقی حسینی و حاج مرتضی سلطانی از مسئولین فرهنگی موسسه خیریه صدیقه طاهره(س) به تشریح برخی اقدامات این موسسه در نشر و ترویج فرهنگ قرآنی پرداختند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد