اونس طلا2370.25
مظنه16,356,000
18 گرم3,775,700
ارزش سکه36,850,068
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)44,200,000
نیم25,950,000
ربع15,950,000
گزارش آگهی :

حضور پررنگ گوهرنشان در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ایران

حمید علیمردانی مدیرعامل موسسه گوهرنشان: تراش سنگهای قیمتی یکی از حرفه های پول ساز و ارزآور در حوزه صنایع دستی به کار می رودو پیشینه چند هزار ساله در حوزه گوهرتراشی وساخت زیورآلات از یک سو و وجود بیست درصد از معادن سنگ های قیمتی در ایران از سوی دیگر باعث شده است که نگاه دولت مردان به احیا وتوسعه این صنعت منعطف گردد.

به گزارش سایت طلا در مصاحبه با مدیرعامل گوهرنشان همزمان با افتتاحیه نمایشگاه در حضور جناب سلطانی فر،معاون رئیس جمهور از دستگاه تراش سنگهای قیمتی که توسط این موسسه بومی سازی شده رونمایی شد وایران در این خصوص به خود کفایی رسیده است.


علیمردانی خاطر نشان کرد،علاوه بر تولید دستگاه فوق حدود 150نفردر سال گذشته تحت آموزش مدرسان گوهرنشان قرار گرفته اند که اکنون تعداد زیادی از ایشان یا به خودکفایی واستقلال کاری رسیده اند ویاجذب کارگاه هاو کارخانه هاشده اند.
وی اضافه کرد،پتانسیل اشتغال زایی تراش سنگ های قیمتی آنقدر بالاست که تا پنج میلیون اشتغال در این حوزه امکان پذیر است.


%20 تخفیف ،ویژه جشنواره تابستانی آموزشگاه گوهرنشان
حمید علیمردانی،مدیر عامل گوهر نشان در خصوص تخفیف ویژه جشنواره تابستانی گفت:پتانسیل اشتغال زایی و ارز آوری تراش سنگ های قیمتی وساخت طلا وجواهر بر کسی پوشیده نیست ودر صورت توسعه این صنعت علاوه بر ایجاد اشتغال وجلوگیری از خام فروشی ،میتوانیم ضمن فرآوری معادن داخلی بافروش تولیدات مذکور از مزایای صادرات وارز آوری آن نیز بهره مند شویم.
وی خاطر نشان کرد تخفیف مذکور در راستای طوفان فکری وجذب علاقه مندان مستعد در این صنعت وهدایت انها به بازار کار است وکسانی که تا تاریخ 30/03/95 اقدام به ثبت نام کنند میتوانند از تخفیف مذکور بهره مند شوند.


مدیر عامل گوهرنشان در این نمایشگاه از یک طرح ویژه برای شهرستانی های علاقه مند به صنعت تراش سنگهای قیمتی وساخت طلا وجواهر خبر داد.وی در این خصوص گفت :علاقه مندان زیادی در شهرستانهای کشور وجود دارند که علاوه بر استعداد زیادی که در این خصوص دارند اما با توجه به هزینه های اقامت وخوردوخوراک و...در تهران،امکان حضور در دوره های آموزشی راندارند علارقم میل باطنی شرایط اشتغال در این حوزه را از دست خواهند داد.
مدیر عامل گوهرنشان در این خصوص گفت بر همین اساس طرح ویژه آموزش علاقمندان شهرستانی طراحی وبرنامه ریزی شد
وی اضافه کرد به طور معمول دوران آموزش حرفه های مربوط به تراش سنگهای قیمتی وساخت طلا وجواهر حدود 4الی 6 ماه به طول می انجامد واین در حالیست که کار اموز باید هفته ای سه بار وهر جلسه حدود 2ساعت در کلاس آموزش حاضر وفنون مربوطه را فرابگیرند.
علیمردانی ادامه داد ،هزینه های اقامت ،خوراک وسایر موارد باعث می شود که علاقه مندان شهرستانی علارقم داشتن استعداد وعلاقه مندی از حضور در دورههای فوق وفراگیری آن باز بمانند.


مدیریت گوهرنشان افزود :طرح ویژه آموزش شهرستانی ها به شکلی طراحی شده است که کار اموز به جای هفته ای 3جلسه و هر جلسه 2 ساعت هفته ای یک جلسه 6 ساعته در محل اموزشگاه حاضر شوند و اموزشهای که باید طی یک هفته اموزش داده میشد را در یک جلسه فرا بگیرند.


حمید علیمردانی در خصوص مزیت این طرح گفت :علاقمندان شهرستانی میوانند طوری برنامه ریزی کنند که با قطار ،اتوبوس ...صبح به تهران برسند ومستقیم در کلاس آموزشی حاضر شوندو پس از پایان کلاس 6تا 8ساعته به شهر خود باز گردند وطی طول هفته فنون آموزش دیده را تمرین نمایند وهفته اینده پس از رفع اشکالات دروس گذشته فنون جدید را آموزش ببینند.


موسس آموزشگاه گوهرنشان گفت :با اجرای این طرح علاوه بر اینکه هزینه های جانبی را پرداخت نخواهند کرد بلکه دوره آموزشی مورد نظررا مثل سایر کارآموزان فراگرفته وبه اشتغال خواهند رسید.
علیمردانی گفت علاقمندان به شرکت در طرح ویژه شهرستانی ها ،میتوانندبا مراجعه به سایت مذکور ثبت نام واعلامآمادگی نمایند.

آدرس سایت این موسسه ggia.ir می باشد.

ویا جهت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

88936080

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد