اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آسوشیتدپرس: جزئیات تازه از فریبکاری کاخ سفید درباره برجام/ حمایت مالی از رسانه‌ها برای تبلیغ به نفع توافق هسته‌ای ایران

آسوشیتدپرس در مطلبی جدید، جزئیات تازه‌ای به گزارش‌ نیویورک تایمز درباره زد و بند کاخ سفید با رسانه‌ها برای کمک به جلب حمایت از برجام افزود.

پس از آنکه اظهارات «بن رودز»، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، درباره نقش رسانه‌های در تصویب توافق هسته‌ای با ایران جنجال‌آفرین شد، آسوشیتدپرس، روز جمعه جزئیات تازه‌ای در همین رابطه منتشر کرد.

این رسانه آمریکایی نوشت سازمانی که کاخ سفید به زد و بند با آن برای جلب حمایت از توافق هسته‌ای اعتراف کرده سال گذشته به رسانه «رادیو عمومی ملی» مبلغ 100 هزار دلار برای گزارش‌دهی درباره این توافق و موضوعات مرتبط با آن پرداخت کرده بود.
«صندوق پلاگ‌شر» سازمانی است که هدفش را ایجاد یک جهان امن از طریق توسعه برنامه‌های لازم برای کاهش و حذف ذخایر هسته‌ای دنیا اعلام کرده است.
در مقاله‌ای که نیویورک‌ تایمز حدود دو هفته پیش درباره بن ‌رودز نوشته بود، از این سازمان به عنوان یکی از نهادهایی که کاخ سفید از آن برای جلب حمایت از توافق هسته‌ای استفاده می‌کند، نام برده شده بود.
بن‌رودز در مصاحبه با نیویور‌ک‌تایمز گفته بود: «ما یک اتاق پژواک درست کردیم.» او همچنین گفته بود گروه‌هایی مانند صندوق پلاگ‌شر به انتشار مؤثر پیام دولت آمریکا کمک می‌کردند.
در گزارش سالانه مربوط به سال 2015 این صندوق که خبرگزاری آسوشیتدپرس جمعه آن را گزارش داد، آمده است این سازمان مبلغ 100 هزار دلار را در اختیار پایگاه «رادیوی ملی عمومی»، با هدف گزارش دهی درباره برنامه هسته‌ای ایران و موضوعات مربوط به امنیت هسته‌ای بین‌المللی قرار می‌دهد.
انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد