اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کلینتون یا ترامپ: کدام یک برای قیمت طلا بهتر خواهند بود؟

سایت طلا : کیتکو در ادامه نظرسنجی از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا درباره تاثیر پیروزی هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر قیمت طلا، این بار نیز با یک کارشناس باسابقه مصاحبه کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوامبر آینده برگزار خواهد شد تا جانشین باراک اوباما در کاخ سفید مشخص شود، تنور رقابت های انتخاباتی گرم و گرم تر می شود و نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات تلاش بیشتری را برای جلب آرای مردم انجام می دهند.

بر اساس این گزارش هیلاری کلینتون، برنی ساندرز، تد کروز، دونالد ترامپ و جان کاسیچ نامزدهایی هستند که پیروزی هر یک از آنها تاثیر زیادی بر بازارهای بین المللی و به خصوص بازار طلا خواهد داشت.

کیتکو نیوز این بار این مساله را با وینسی لانسی تحلیلگر باسابقه بازار طلا در میان گذاشته است. وی در این باره تاکید کرد: به نظر من هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ می توانند بهترین تاثیر مثبت را بر بازار طلا داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مجبور باشم تنها یک نامزد انتخاباتی را معرفی کنم، کلینتون بهترین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد داشت و در صورت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا، بهترین گزینه برای طلا خواهد بود. وزارت خارجه دوران کلینتون، اوکراین، لیبی عراق و سوریه را در هرج و مرج و بحران قرار داد. بی ثباتی و جنگ تاثیر مثبتی بر بازار طلا خواهد داشت. طلا همواره در شرایط جنگی و بی ثباتی سیاسی بهترین سرمایه گذاری است.

وی گفت: دونالد ترامپ نیز طرح های اقتصادی جدیدی برای آمریکا دارد و در صورت تصویب این طرح ها در کنگره این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

این تحلیلگر اقتصادی افزود: سیاست پولی جهان از طریق سیاست نرخ بهره صفر یا نرخ بهره منفی با شکست روبرو شده است. این مسیر باز هم با شکست روبرو خواهد شد. اقتصاد جهانی به محرک مالی نیاز دارد نه محرک پولی. این چیزی است که ترامپ بر آن تاکید دارد.

لانسی تاکید کرد: تجربه نشان داده است که سیاست پولی کنونی از سوی بانکهای مرکزی جهان نمی تواند تاثیر مثبت چندانی بر بازار طلا داشته باشد.

به گزارش سایت طلا، وی تصریح کرد: به نظر من اگر کلینتون به پیروزی برسد، شاخص سهام در بازارهای مالی آمریکا افزایش خواهد یافت.

وی درباره دیدگاه های اقتصادی برنی ساندرز نیز گفت: ساندرز از منتقدین جدی ساز و کار بورس وال استریت است. تصمیم احتمالی وی برای افزایش مالیات ها و تغییر سیاست های پولی می تواند در نهایت به ضرر قیمت طلا تمام شود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد