اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه یو بی اس:

افزایش قیمت طلا تحت تاثیر بدتر شدن شرایط اقتصادی جهان کاملا منطقی بوده است

سایت طلا : موسسه مالی یو بی اس سوییس اعلام کرد افزایش قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون کاملا منطقی است و علت اصلی آن بدتر شدن شرایط اقتصادی جهان است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تحلیلگران موسسه مالی یو بی اس اعلام کردند: افزایش قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون منطقی بوده و عامل اصلی آن بدتر شدن اوضاع اقتصادی جهان است. این مساله به خوبی هرگونه افزایش قیمت طلا از ابتدای سال 2016 میلادی را توجیه می کند.

بر اساس این گزارش قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 18 درصد رشد داشته است. قیمت طلا در سه سال گذشته به طور متوالی با کاهش روبرو شده است.

موسسه یو بی اس افزود: شرایط اقتصاد کلان جهان بدتر شده است. تحلیلگران بر این باورند که رشد اقتصادی جهان امسال به کمتر از 2.9 درصد کاهش خواهد یافت. این رقم پیش از این 3.4 درصد پیش بینی شده بود. احتمال وقوع رکود اقتصادی در آمریکا نیز اکنون به بیش از 23 درصد افزایش یافته است. این رقم قبلا به کمتر از 16.5 درصد رسیده بود.

تمایل سرمایه گذاران بین المللی برای خرید طلا به تدریج افزایش یافته است. البته هنوز احتمال بهبود شرایط اقتصادی جهان و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال وجود دارد و این دو عامل می تواند موجب کاهش قیمت جهانی طلا شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد