اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
اینوستینگ تحلیل کرد:

قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر چه عواملی خواهدبود؟

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ بر این باورند که قیمت جهانی طلا در روزهای آتی تحت تاثیر نشست بانک مرکزی اروپا و انتشار آمارهای مهم اقتصادی چین خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا روز جمعه به بالاترین سطح در 13 ماه گذشته رسیده است. سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی در روزهای 15 و 16 مارس هستند.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای اشتغال آمریکا نیز نشان می دهد که وضعیت بازار کار همچنان رو به بهبود است. اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته بیش از 242 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

نرخ بیکاری آمریکا طی ماه فوریه به 4.9 درصد رسید ولی دستمزدها با کاهش 0.1 درصدی همراه شده است. این نخستین بار در یک سال گذشته است که دستمزدها در اقتصاد آمریکا با کاهش روبرو شده است.

انتشار این آمارهای متناقض تا حدی موجب شده تا گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست مارس، کاهش یابد.

شاخص ارزش دلار نیز در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش 0.37 درصدی روبرو شده است. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 51.30 دلاری معادل 4.11 درصدی روبرو شده است. قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 18 درصد رشد داشته است.

در هفته آینده تمرکز اصلی سرمایه گذاران بین المللی بر روی نشست بانک مرکزی اروپا خواهد بود. به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا در این نشست بر ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی تاکید خواهد کرد.

چین نیز قصد دارد طی روزهای آینده آمارهای مهم تورم و وضعیت رشد اقتصادی را منتشر کند. کاهش رشد اقتصادی چین طی ماه های اخیر به نگرانی بزرگی تبدیل شده است.

روز دوشنبه وزرای دارایی منطقه یورو در بروکسل تشکیل جلسه خواهند داد و در خصوص موضوعات مختلفی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

2 مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا نیز در همین روز سخنرانی خواهند کرد. سه شنبه چین آمارهای تراز تجاری را منتشر می کند. مارک کارنی رئیس بانک مرکزی انگلیس قصد دارد در کمیته پارلمان درباره عضویت در اتحادیه اروپا شهادت دهد.

روز چهارشنبه بانک مرکزی کانادا نرخ بهره خود را اعلام خواهد کرد. بانک مرکزی نیوزلند نیز همین روز نرخ بهره را مشخص خواهد کرد.

گزارش سایت طلا حاکیست، روز پنج شنبه چین آمارهای نرخ تورم را اعلام می کند. در همین روز بانک مرکزی اروپا نرخ بهره خود را اعلام خواهد کرد.

روز جمعه آمریکا امارهای اولیه هزینه واردات را اعلام می کند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد