اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
وزارت کار آمریکا خبر داد:

اقتصاد آمریکا طی ماه ژانویه 151 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد

سایت طلا : تازه ترین گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد که اقتصاد این کشور طی ماه ژانویه کمتر از 151 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده که این رقم کمتر از انتظارات و پیش بینی های اولیه بوده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز ، وزارت کار آمریکا روز جمعه اعلام کرد: اقتصاد این کشور طی ماه ژانویه 151 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در ماه دسامبر به بیش از 292 هزار فرصت شغلی رسیده بود.

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی پیش از این اعلام کرده بودند که اقتصاد آمریکا طی ماه ژانویه 192 هزار فرضت شغلی جدید ایجاد کرده است.

اقتصاد آمریکا طی 3 ماه گذشته به طور میانگین 231 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. نرخ بیکاری آمریکا نیز طی ماه گذشته به کمتر از 4.9 درصد رسیده است. همچنین سطح دستمزدها نیز در اقتصاد آمریکا طی ماه ژانویه با افزایش روبرو شده است. میانگین دستمزد طی ماه گذشته با 12 سنت افزایش به بیش از 25.39 دلار در هر ساعت رسیده است.

انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص وضعیت بازار اشتغال آمریکا می تواند نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی این کشور را افزایش دهد و فدرال رزرو را برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده با چالش های بیشتری روبرو نماید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد