اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل 2 موسسه معتبر مالی از روند قیمت طلا در کوتاه مدت

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری آی آی تریدر پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت به شدت تحت تاثیر نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه آی آی تریدر اعلام کرد: با توجه به رابطه معکوس شاخص سهام و قیمت جهانی طلا به نظر می رسد قیمت این فلز زرد در کوتاه مدت نیز با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد شاخص سهام نیز با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

تحلیلگران آی آی تریدر اعلام کردند که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1092 تا 1096 دلار خواهد بود و سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1084 دلار است.

موسسه ترایلند متالز نیز اعلام کرد: روند صعودی قیمت طلا در سال 2016 میلادی موقتی و زودگذر خواهد بود و قیمت این فلز زرد در شرایط کنونی بین 1071 تا 1097 دلار در نوسان خواهد بود.

این موسسه سرمایه گذاری افزود: عملکرد قیمت طلا در واکنش به افت شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی نشان می دهد که هرگونه افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی موقتی و زودگذر خواهد بود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد