اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
آخرین توصیه های گردشگری برای سال 2016؛

روزنامه تایمز: چمدان هایتان را ببندید و به ایران سفر کنید

روزنامه تایمز در یادداشتی که در بخش گردشگری اش منتشر کرد، سفر به ایران را به گردشگران انگلیسی در سال 2016 توصیه کرد و گفت که این کشور در سال آینده میلادی به مقصد مهم گردشگری بدل خواهد شد.

روزنامه تایمز در این گزارش نوشت: با آب شدن یخ روابط ایران و غرب، برداشته شدن محدودیت مسافرت به ایران از سوی وزارت خارجه انگلیس و سهل شدن اخذ روادید، ایران به یک مقصد گردشگری مبدل گردیده است.

این روزنامه افزود: همانطور که 'مایکل پولمن' از موسسه گردشگری «وایلد فرانتیر» عنوان کرد، انتظار می رود در سال 2016 هتل های جدیدی در ایران راه اندازی شده و شمار فزاینده تقاضا ها برای سفر به ایران بسیار زیاد شود.


تایمز ادامه داد: موسسه گردشگری «کوکس اند کینگز» نیز برای سال آتی میلادی 9 تور اختصاصی به ایران خواهد داشت و موسسه گردشگری 'سفر به ناشناخته ها' می گوید که شاهد 700 درصد افزایش تقاضا و ذخیره جا برای سفر به ایران برای سال آتی بوده است.


این روزنامه انگلیسی افزود: «راهول آگاروال» مدیر موسسه گردشگری سفر به ناشناخته ها می گوید: شایعاتی وجود دارد که پرواز مستقیم «بریتیش ایرویز» به تهران از سرگرفته شود. اگر چنین شود این هم امتیاز دیگری در راستای افزایش ایجاد اعتماد خواهد بود.


شایان ذکر است که در نمایشگاه 'بازار مسافرت های جهانی ' لندن که در ماه نوامبر گذشته به مدت چهار روز برگزار شد ایران به طور بالقوه به عنوان یک مقصد توریستی برای گردشگران انگلیسی معرفی شد.


در گزارشی که از سوی این نمایشگاه منتشر کرد، عنوان شده است: از هر شش گردشگر انگلیسی یک نفرشان (16درصد) گفته اند که علاقه مند به دیدن از ایران هستند .


براساس این گزارش، بیش از 30 درصد از متصدیان صنعت مسافرت جهانی ( شامل غرفه داران بازار مسافرت جهانی و مشترکین این بازار) که به نوعی در تعامل با بخش گردشگری ایران هستند، گفته اند انتظار می رود که در 12 ماه آینده برای امور کاری شان به این کشور سفر کنند.


همچنین 'سایمون پرس' از مدیران ارشد این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد که ظهور ایران به عنوان یک مقصد بالقوه گردشگری یک چشم انداز هیجان انگیز برای صنعت توریسم به شمار می آید.


وی با اشاره به توافق هسته ای وین در جولای گذشته و لغو تحریم ها علیه ایران متعاقب آن، گفت: به دنبال این توافق، بسیاری از شرکت های خارجی از جمله شرکت های گردشگری به دنبال فعالیت اقتصادی در این کشور برآمده اند.


سایمون پرس افزود: در این شرایط انتظار هجوم بازدیدکنندگان خارجی از ایران می رود ضمن اینکه با خروج این کشور از تحریم ها، ایرانیان از منافع اقتصادی ناشی از این مساله نیز منتفع خواهند شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد