اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
توصیه تحلیلگران بیزینس لاین:

در صورت کاهش قیمت به 1045 دلار ذخایر طلای خود را بفروشید

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه می کنند که اگر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت به کمتر از 1045 دلار در هر اونس رسید، ذخایر طلای خود را بفروشید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، در شرایطی که تصمیم اخیر فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده و موجب تقویت ارزش دلار شده، تحلیلگران اقتصادی به سرمایه گذاران توصیه می کنند که بهترین زمان برای فروش ذخایر طلا وقتی است که قیمت در مسیر نزولی قرار گرفته و به سوی 1045 دلار در هر اونس در حرکت است.

بر اساس این گزارش در حالی که قیمت طلا پیش از اعلام تصمیم فدرال رزرو آمریکا در سطح 1065 تا 1080 دلاری تثبیت شده بود ولی پس از اعلام افزایش نرخ بهره فدرال رزرو قیمت طلا تا سطح 1046 دلار در هر اونس کاهش یافت ولی بار دیگر امروز جمعه تا 1055 دلار افزایش یافته است.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1040 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1020 دلار نیز کاهش خواهد یافت و حتی احتمال کاهش بیشتر قیمت تا 975 دلار نیز وجود دارد.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت ابتدا 1065 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1085 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد