اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیات شرایط فروش خودرو با تسهیلات جدید بانکی/ وام ۱۶ میلیونی پراید و پیش‌پرداخت ۶ میلیونی ۴۰۵

در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از امروز اجرایی شده است، امکان صلح یا انصراف از خرید خودرو وجود ندارد و شمار چک‌های بانکی بر اساس مدت اقساط تعیین می‌شود.

در بخشنامه‌ای که امروز از سوی شرکت ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت ابلاغ شده است، امکان فروش خودرو با اقساط یک‌ساله، دو ساله، سه ساله و چهار ساله فراهم است که در فروش چهار ساله برای پژو 405 بنزینی مبلغ پیش‌پرداخت 6 میلیون و 670 هزار تومان و 12 چک هر کدام به ارزش 2 میلیون و 644 هزار تومان پیش‌بینی شده که هر چهار ماه یکبار باید وصول شوند.

برای پژو پارس نیز در فروش چهار ساله مبلغ پیش‌پرداخت 11 میلیون و 350 هزار تومان و 12 چک، هرکدام به ارزش 2 میلیون و 874 هزار تومان به فاصله هر چهار ماه پیش‌بینی شده است.

همچنین برای پژو 206 تیپ 2 در فروش چهار ساله، مبلغ پیش‌ پرداخت 8 میلیون و 410 هزار تومان و ارزش هر چک 4 میلیون و 351 هزار تومان تعیین شده است.

مبلغ پیش‌ پرداخت برای پژو 206 تیپ 5 در فروش چهار ساله 12.5 میلیون تومان و برای پژو 206 صندوق‌دار 13 میلیون و 100 هزار تومان اعلام شده است.

برای رانا نیز در فروش چهار ساله 9 میلیون و 100 هزار تومان پیش‌ پرداخت و برای دنا 18 میلیون و 200 هزار تومان پیش‌ پرداخت مشخص شده است.

مبلغ پیش‌ پرداخت برای خرید تندر 90 اتوماتیک در فروش چهار ساله نیز 23 میلیون تومان اعلام شده است.

بقیه مبلغ خودرو باید توسط خریدار به صورت اقساطی و با سود 16 درصد در مدت چهار سال پرداخت شود.

امکان خرید این خودروها در دوره‌های یک‌ساله، دو ساله و سه ساله نیز فراهم است که بسته به انتخاب مشتری، میزان پیش‌پرداخت و اقساط خودرو متفاوت خواهد بود.

* وام 16 میلیونی پراید

در مورد محصولات سایپا نیز برای انواع پراید 16 میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده که این رقم برای تیبا اس‌ایکس یورو 4 معادل 19 میلیون تومان، تیبا 2 ای‌ایکس یورو 4 معادل 22 میلیون تومان، انواع آریو 25 میلیون تومان و وانت سایپا 151 معادل 14 میلیون تومان تعیین شده است.

برای انواع وانت‌نیسان تک‌سوز نیز 23 میلیون تومان وام بانکی، انواع وانت‌ نیسان دوگانه سوز 24 میلیون تومان وام بانکی و انواع وانت‌ نیسان دیزل 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده است.

برای پیکاپ ریچ، تندر 90، پارس تندر، برلیانس با گیربکس معمولی و اتوماتیک 25 میلیون تومان وام بانکی تعیین شده است.

مدت بازپرداخت تعداد چک و فاصله چکها
یک ساله 6 چک 2 ماهه
دو ساله 6 چک 4 ماهه
سه ساله 6 چک 6 ماهه
چهار ساله 8 چک 6 ماهه

فروش محصولات سایپا در دوره یک‌ساله، دو ساله، سه ساله و چهار ساله امکان‌پذیر است که برای خرید با اقساط یک‌ساله خریدار باید شش چک به فاصله دو ماه ارائه کند. این شرایط برای خرید با اقساط دو ساله شامل 6 چک چهار ماهه و برای خرید با اقساط سه ساله شامل 6 چک شش ماهه می‌شود. برای خرید با اقساط چهار ساله نیز خریداران باید 8 چک شش ماهه ارائه کنند.

به این ترتیب، سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از امروز تا 31 اردیبهشت سال آینده تعیین شده است که بر اساس درخواست متقاضی و در صورت تأیید پرداخت وام بانکی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد