اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قدردانی رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از نیروی انتطامی و قوه قضائیه

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با قدردانی از تلاش بی وفقه نیروی انتطامی و قوه قضائیه از دستگیری سارقین طلافروشی مشهد در کمتر از 48 ساعت خبر داد.

باقر معبودی نژاد رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفت و گو با سایت طلا با ابراز تشکر از تلاش شبانه روزی و پیگیری های مأمورین نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خصوص چگونگی دستگیری قاتلان طلافروش مشهدی بیان کرد: با پیگیری هایی که توسط مامورین انتظامی و اداره آگاهی به عمل آمد در کمتر از 48 ساعت قاتلین شناسایی و دستگیر و طلاها نیز کشف شد.

وی با اعلام اینکه امروز ساعت 9 صبح صحنه سرقت و قتل با حضور مامورین انتطامی و قاضی پرونده در محل بازسازی شد گفت: لازم است از زحمات بسیار "سردار امیری مقدم" فرمانده نیروی انتظامی مشهد، "سرهنگ بیدمشکی" ریاست آگاهی و همکاران ایشان که با تلاش بی وفقه و بدون استراحت در این 48 ساعت قبل از فروش طلاها و یا متواری شدن قاتلین آنها را دستگیر کردند تشکر نمایم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد افزود: همچنین از "قاضی حسینی" قاضی ویژه قتل که در تمام 48 ساعت در صحنه حضور داشتند و مجوزهای لازم را صادر می کردند تا از اتلاف وقت جلوگیری شود تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه سارقین 3 نفر بودند و 2 نفر اصلی که وارد طلافروشی شدند به قتل و چگونگی وقوع آن اعتراف کردند، افزود: با وجودیکه این افراد مسلح به دو قبضه اسلحه بودند اما برای اینکه همسایه ها متوجه نشوند، همکار ما را با دو ضربه چاقو به قتل رساندند.

معبودی نژاد با توصیه به پدر و مادرها در خصوص لزوم توجه بیشتر به تربیت فرزندان خود اظهار کرد: متاسفانه با توجه به اینکه سارقین بسیار جوان بودند لازم است والدین رفت و آمد ها و دوستان فرزندان خود را کنترل کنند و در تربیت آنها دقت بیشتری داشته باشند.

وی به اهالی صنف طلا و جواهر نیز توصیه کرد: مسائل ایمنی و امنیتی را بیشتر جدی بگیرند و اگر همکار ما به این موضوع دقت بیشتری داشت و به ظاهر سارقین که هر دو با ماسک و کلاه نقابدار به عنوان خریدار وارد طلافروشی شدند مشکوک می شد این اتفاق رخ نمی داد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد افزود: از تمامی همکاران خواهش می کنم تمامی موارد امنیتی را که توسط اتحادیه آموزش دیده اند به دقت در کار خود لحاظ کنند و کوچکترین موارد مشکوک را به پلیس و حتی همسایگان خود اطلاع دهند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد