اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

قیمت سکه باز هم بالا رفت

سایت طلا: همزمان با افزایش قیمت طلای جهانی، بهای طلا و سکه امروز شنبه نیز در بازار تهران به روند صعودی خود ادامه داد.

به گزارش سایت طلا، منحنی نمودار قیمت سکه و طلا در بازار تهران امروز (شنبه 18 مهرماه) نیز افزایش را نشان می دهد، این در حالی است که بهای طلا در بازار جهانی تقویت شده اما نرخ دلار آزاد کاهش یافته است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز شنبه در بهای 939 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز پنجشنبه 5 هزار تومان رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار امروز با رشد دو هزار و 100 تومانی 416 هزار و 800 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 96 هزار و 200 تومان قیمت خورده که نسبت به روز پنجشنبه 500 تومان افزایش یافته است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 472، 258 و 171 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه دو هزار تومان و سکه گرمی یکهزار تومان بالا رفته، اما بهای ربع سکه نسبت به روز پنجشنبه ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با افت 18 تومانی نسبت به روز پنجشنبه 3482 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز با رشد13 تومانی در صرافی ها به 3965 تومان رسیده و هر درهم با کاهش دو تومانی 952 تومان معامله می شود.

و اما در بازار جهانی پس از آنکه انتشار صورت مذاکرات نشست قبلی فدرال رزرو نشان داد که بانک مرکزی آمریکا عجله ای برای افزایش نرخ بهره ندارد و ارزش دلار آمریکا کاهش یافت، قیمت طلا در روز جمعه به بالاترین رقم 7 هفته اخیر رسید.

هر اونس طلا در بازار جهانی روز گذشته در سطح 1157 دلار و 40 سنت به معاملات هفته پایان داد.

بر اساس گزارش سایت طلا، آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا و نگرانی ها در مورد اقتصاد جهانی، بسیاری را متقاعد کرده که نرخ بهره ممکن است به زودی اتفاق نیافتد. این مسئله موجب افزایش حدودا 4 درصدی قیمت طلا از ابتدای ماه جاری تاکنون شده است.

اکثر تحلیلگران و سرمایه گذاران در شرایطی که انتظار بازار درباره زمان افزایش نرخهای بهره تغییر کرده است، نسبت به جهت قیمت طلا در هفته جاری خوش بین هستند و انتظار دارند طلا در هفته پیش رو به صعود خود ادامه دهد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد