اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سردبیر اف ایکس استریت :

قیمت طلا بین افزایش ارزش دلار و کاهش شاخص سهام گرفتار شده است

سایت طلا : سردبیر پایگاه تخصصی اف ایکس استریت بر این باور است که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی بین تقویت ارزش دلار از یک سو و کاهش شاخص سهام در بازارهای بین المللی از سوی دیگر گرفتار شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که فدرال رزرو تا پایان امسال نرخ بهره را افزایش خواهد داد، ارزش دلار در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش تاکید بانک مرکزی اروپا برای اجرای سیاست های انبساطی پولی بیشتر تاثیر زیادی بر افت شاخص سهام در بازارهای منطقه یورو داشته است.

به اعتقاد دوانی میهتا سردبیر پایگاه تخصصی اف ایکس استریت، قیمت طلا در شرایط کنونی بین 1131 تا 1135 دلار در نوسان خواهد بود. قیمت طلا تحت تاثیر شاخص ارزش دلار و اظهارات اخیر مقام های فدرال رزرو آمریکا قرار دارد.

وی افزود: سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1150 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1169 دلار افزایش خواهد یافت. سطح حمایتی قیمت طلا نیز 1113 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1100 دلار کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد