اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
موسسه سرمایه گذاری آی آی تریدر :

لحن بیانیه فدرال رزرو تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی موسسه سرمایه گذاری آی آی تریدر تاکید کردند؛ در شرایطی که سرمایه گذاران بین المللی همه توجه خود را به بیانیه امروز فدرال رزرو معطوف کرده اند، لحن این بیانیه می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات احتمالی قیمت طلا داشته باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تحلیلگران موسسه آی آی تریدر اعلام کردند: انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا طی ساعات آینده و همچنین روشن شدن وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو می تواند تاثیر مهمی در نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

بر اساس این گزارش بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو قرار است امشب توسط جانت یلن رئیس بانک مرکزی آمریکا قرائت شود.

بیل باروش تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آی آی تریدر در این باره تاکید کرد : فدرال رزرو آمریکا باید در شرایط کنونی نرخ بهره را افزایش داده و به ابر سیاه نااطمینانی در بازارهای بین المللی را از بین ببرد.

وی در ادامه تصریح کرد : فدرال رزرو باید با افزایش نرخ بهره اعتماد را به بازارهای بین المللی بازگرداند. لحن بیانیه نشست فدرال رزرو می تواند تاثیر زیادی بر بازارهای بین المللی به خصوص بازار طلا داشته باشد. سرمایه گذاران بازار طلا از لحن این بیانیه برای سرمایه گذاری در بازار الهام می گیرند.

باروش گفت: نوسانات قیمت طلا تا حد زیادی به لحن بیانیه فدرال رزرو بستگی خواهد داشت. اگر لحن این بیانیه برای سرمایه گذاران بین المللی رضایت بخش نباشد، آنها نیز در کوتاه مدت سرمایه گذاری چندانی در بازار طلا انجام نخواهند داد.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد