اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بولیون دسک:

انتشار آمارهای نگران کننده در چین فشار زیادی بر قیمت طلا وارد می کند

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بولیون دسک بر این باورند که انتشار آمارهای نگران کننده اقتصادی در چین همچنان فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد می کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون دسک، قیمت طلا در آستانه برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا با تغییر چندانی روبرو نشده است.

بر اساس این گزارش نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا قرار است در شرایطی هفته آینده برگزار شود که آمارهای نگران کننده در خصوص وضعیت اقتصادی چین موجب فشار زیادی بر قیمت طلا شده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی، قیمت طلا تا پیش از برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا و روشن شدن وضعیت نرخ بهره و سیاست های پولی، تغییر چندانی نخواهد داشت.

موسسه کامرز بانک آلمان نیز اعلام کرد: نااطمینانی نسبت به وضعیت نرخ بهره آمریکا سرمایه گذاران بین المللی را بر سر دو راهی قرار داده است.

عملکرد ضعیف بخش کشاورزی هند که تاثیر زیادی بر میزان تقاضای طلای این کشور دارد نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

هند یکی از بزرگترین وارد کنندگان طلای جهان به شمار می رود. تازه ترین آمارهای اقتصادی منتشر شده در چین نیز موجب افت شاخص سهام در بازار این کشور شده است. آمارهای ماه اوت نشان می دهد که صادرات و واردات چین بار دیگر با افت شدید 14.3 و 6.1 درصدی روبرو شده است.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد