اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویر سونی اکسپریا Z5

برطبق گزارش‌های اولیه، سونی، پرچم‌دار جدید خود را Z5 نامیده و برای آن، از یک زبان طراحی کاملا مشابه با اکسپریا Z4 استفاده کرده است.

گوشی سونی اکسپریا Z4 سونی در اوایل ماه آوریل سال جاری، بدون هیچ‌گونه جنجال خاصی معرفی شد. حال، به‌تازگی تصاویر مطبوعاتی تاز‌ه‌ای از پرچم‎‌دار آینده سونی منتشر شده که اگر این تصاویر صحت داشته باشند، باید اقرار کرد که خلاقیت سونی برای معرفی گوشی‌های جدید با طراحی تازه پس از معرفی اکسپریا Z4 به بن‌بست رسیده است.

این تصاویر در اکسپریا بلاگ منتشر گردیده و آن‌طور که پیداست، در آن یک گوشی جدید نشان داده می‌شود؛ هرچند که از نظر طراحی، مشابهت‌های بسیاری با نسل قبلی خود دارد. برطبق گزارش‌های اولیه، سونی، پرچم‌دار جدید خود را Z5 نامیده و برای آن، از یک زبان طراحی کاملا مشابه با اکسپریا Z4 استفاده کرده است. با این‌حال، در طراحی اکسپریا Z5 یک استثنا وجود دارد؛ درج عبارت «اکسپریا» در کنار این گوشی.

البته تغییرات دیگری نیز وجود دارد که به طراحی آن مربوط نمی‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به یک دوربین 23 مگاپیکسلی ( نسبت به دوربین 20.7 مگاپیکسلی Z3 Plus یا همان Z4) اشاره کرد. برطبق شواهد، اکسپریا زد 5 سونی در رنگ‌های مختلفی نظیر سفید، طلایی و فیروزه‌ای عرضه خواهد شد.

اگرچه این تمام اخباری نیست که از پرچم‌دار جدید سونی منتشر شده است اما به‌تازگی در وب‌سایت شعبه گرجستان سونی، پستی منتشر شده که بعدها حذف گردید؛ برطبق این پست، سونی در نمایشگاه IFA، در ماه سپتامبر، محصولات جدیدی را معرفی خوهد کرد. هم‌چنین در این پست حذف شده، مشخص گردید که سونی، اکسپریا Z5 Compact را با نمایشگر 4.6 اینچی HD و اکسپریا Z5 را با نمایشگر 5.2 اینچی Full HD معرفی خواهد کرد و سرانجام، اعلام شد که گوشی 4K سونی، اکسپریا Z5 Premium نام می‌گیرد. گفته می‌شود که هریک از این گوشی‌ها، یک دوربین 23 مگاپیکسلی خواهند داشت.

هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی مشخص نشده است؛ با این‌حال، گزارش‌هایی پیش‌تر توسط Evan Blass درباره سونی اکسپریا Z5 منتشر شده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد