اونس طلا2204.66
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تاکید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به طلافروشان:

اهالی صنف طلا و جواهر عجله کنند!

سایت طلا : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با توجه به بررسی قانون مالیات بر ارزش افزوده، از صنف طلا و جواهر کشور خواست تا پی گیر موضوع مالیات بر ارزش افزوده و جلسات این صنف با مرکز پژوهش های مجلس در موقعیت فعلی باشند و فرصت را از دست ندهند.

محسن صرامی فروشان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده خمینی شهردر گفت و گو با سایت طلا در خصوص قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح نهایی آن اظهار کرد: لایحه اصلاح قانون ارزش افزوده و دائمی شدن آن، دو سال است که توسط دولت به تعویق افتاده و 2 مرحله تمدید شده است، اما با وجود درخواست مکرر مجلس به دولت مبنی بر اصلاحیه این قانون و دائمی شدن این لایحه تاکنون آنرا تقدیم مجلس نکردند.

نماینده خمینی شهر اصفهان در ادامه مطلب فوق بیان داشت: در مجلس طرحی نوشته شده که در حال بررسی ماده 3 و 4 آن هستیم و منتظر لایحه دولت نماندیم که دولت قول داده ظرف 2، 3 هفته آینده لایحه اصلاحی را تقدیم مجلس کند که اگر این اتفاق صورت گیرد، می توانیم زمان گذشته را نادیده بگیریم و لایحه دولت و نظرات آن را در زمینه مالیات بر ارزش افزوده، بخش خصوصی، اتاق های مختلف بازرگانی، تعاون و کشاورزی را لحاظ و این قانون را تکمیل کنیم تا به اجرا درآید.

وی در خصوص توجه به طلافروشان در طرح مالیات بر ارزش افزوده اخیر مجلس گفت: پیشنهاد می دهم جلسه ای هر چه سریعتر با حضور صنف طلا و جواهر کشور، اتاق بازرگانی ایران و مرکز پژوهش های مجلس در این زمینه صورت گیرد تا با ارائه نظرات کارشناسی و پیشنهادات خود مشکلات پیرامون اجرای این قانون مرتفع شود.

صرامی فروشان با بیان این که خود یکی از کارشناسان صنف طلا در کشور است، اظهار داشت: اگر جلسه اعضای صنف طلا با مرکز پژوهش ها صورت نگیرد، مطمئناً مشکلات باقی خواهد ماند و بعد از دائمی شدن قانون برطرف کردن و تغییر دادن آن به راحتی ممکن نیست.

وی با اعلام آمادگی از حمایت از طلافروشان و اعضای این صنف از آنها خواست تا پیشنهادهای خود را ارائه دهند و اگر خودشان توانایی تشکیل جلسه را نداشتند، می توانم با برقراری جلسه ای پیشنهادات صنف طلا در کشور به طور منطقی برای اجرا و قانون اجرایی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اتحادیه شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد در خصوص جلسه اعضای صنف طلا و جواهر و مرکز پژوهش های مجلس رایزنی صورت گرفته، در گفتگو با سایت طلا افزود: این اتحادیه ها در گذشته اعلام آمادگی داشتند که من به آنها متذکر شدم، پیگیری این موضوع بر عهده خود صنف طلا و جواهر است و در آینده بسیار دیر خواهد شد و اصلاح این قانون دیگر ممکن نیست.

وی در پایان در خصوص مهلت تعیین شده برای درخواست بررسی و تشکیل جلسه نیز گفت: زمانی برای اعضای صنف طلا و جواهر در این زمینه در نظر گرفته نشده و این افراد هر چه سریعتر باید با مرکز پژوهش های مجلس جلسه تشکیل دهند و زمان را از دست ندهند.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد