اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:

روند نزولی قیمت طلا روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت

سایت طلا : تازه ترین تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که روند نزولی قیمت طلا در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، فعالان بازارهای بین المللی در نظرسنجی تازه پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده نیز کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا برای ششمین هفته متوالی با کاهش روبرو شده است. قیمت طلا هنوز نتوانسته است سطح مقاومتی 1100 دلاری را بشکند.

قیمت طلا با شکستن سطح حمایتی 1100 دلاری همچنان روندی نزولی را دنبال کرده است و به پایین ترین سطح از فوریه 2010 میلادی رسیده است.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو از خوانندگان و فعالان بازار، 420 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 285 نفر معادل 68 درصد پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. هفته گذشته بیش از 75 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی آنلاین به کاهش قیمت طلا رای داده بودند.

108 نفر معادل 26 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در هفته آینده با افزایش مواجه می شود و 27 نفر معادل 6 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آتی تغییر چندانی نخواهد داشت.

این برای سومین هفته متوالی است که اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی آنلاین کیتکو به کاهش قیمت طلا رای داده اند.

از 33 کارشناس ارشد اقتصادی نیز این هفته 17 نفر در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 4 نفر معادل 24 درصد اعلام کردند که قیمت طلا با افزایش نسبی روبرو می شود. 6 کارشناس اقتصادی معادل 35 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا با افت بیشتری مواجه خواهد شد و 7 نفر معادل 41 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا در هفته آینده تغییر چندانی نخواهد داشت.

به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر افزایش ارزش دلار با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده فشار زیادی بر قیمت طلا وارد کرده است.

دارین نیوسام تحلیلگر ارشد موسسه دی تی ان تاکید کرد که در شرایط کنونی تمایل زیادی برای فروش ذخایر طلا وجود دارد ولی تمایل چندانی برای خرید در بین سرمایه گذاران بین المللی نیست. به نظر می رسد اگر سطح مقاومتی 1100 دلاری شکسته شود قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد