اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد فیلیپ فیوچرز:

تحولات بازار نشان می دهد قیمت طلا قادر به حفظ روند صعودی نیست

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری فیلیپ فیوچرز تاکید کرد که تحولات اخیر بازارهای بین المللی نشان می دهد که طلا در شرایط کنونی قادر به حفظ روند صعودی نخواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست فوق العاده امروز رهبران اروپایی برای بررسی اوضاع یونان هستند.

بر اساس این گزارش بحران مالی و بدهی یونان نتوانسته است موجب افزایش قیمت جهانی طلا شود. هووی لی تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز تاکید کرد که تحولات اخیر یونان نشان می دهد که بازار در شرایطی نیست که طلا بتواند روند صعودی خود را حفظ کند. نوسانات قیمت طلا نشانگر این واقعیت است که تقویت ارزش دلار فشار زیادی را بر بازار فلزات گرانبها وارد کرده است.

وی افزود: در شرایط کنونی تقاضای سرمایه گذاری برای طلا با افت محسوسی روبرو شده و این مساله به ضرر قیمت طلا بوده است. یک تاجر طلا در بازار سیدنی نیز تاکید کرد که دستیابی به هرگونه توافقی بر سر بحران یونان می تواند قیمت طلا را به زیر 1150 دلار برساند.

ادوارد میر تحلیلگر موسسه اف سی استون نیز تاکید کرد که هرگونه حرکتی به سوی توافق یونان ثابت خواهد کرد که قیمت های کنونی طلا موقتی خواهد بود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد