اونس طلا2379.16
مظنه16,576,000
18 گرم3,826,500
ارزش سکه37,345,728
قدیم (بهار)41,500,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

شاسی بلندی که پیکاپ شد + عکس

روز گذشته جاده مخصوص کرج شاهد رونمایی از یک وانت بود؛خودوریی که قرار است همچون کوراندو و البته دیگر محصولات سانگ یانگ تا چند ماه دیگر بعد از رونمایی روانه بازار ایران شود.

اکتیون اسپرت یک خودروی پیکاپ است که ظاهر آن برای مردم غریبه نیست چراکه نمونه suvآن در بازار حضور دارد هرچند که این حضور کمی کمرنگ است،این خودرو با موتور 2300سی سی روانه بازار می شود موتوری که سالهاست بر روی محصولات سانگ یانگ قرار می گیرد کوراندو و موسو های 4سیلندر نیز از این موتور بهره می بردند.

این پیکاپ در بازار با قیمتی در حدود 105میلیون تومان البته بدون احتساب مالیات ارزش افزوده به بازار عرضه خواهد شد؛قیمتی که می تواند کار را برای رقبای چینی سخت کند رقبایی چون وینگل،کاپرا و فتون که به هر حال مهر چینی بودن بر پیشانی دارند اما از سوی دیگر نمی توان خدمات پس از فروش گسترده ایران خودرو و گروه بهمن را نادیده گرفت .

حال باید دید که این خودروی پیکاپ می تواند در بازار متفاوت ایران موفق باشد یا خیر؟ چراکه بیشتر خریداران اینگونه خودروها افرادی هستند که به دنبال یک خودرو پر قدرت برای عبور از مسیرهای صعب العبور هستند ؛یا برخی دیگر نیز به دنبال خودرویی برای رفتن به آفرود می گردند در این زمینه نیز تویوتا هایلوکس به واقع کار را برای رقبا سخت کرده است؛اگرچه تویوتا هایلوکس گران تر از رقباست اما خیلی ها ترجیح می دهند تا نمونه کار کرده یکی از جان سخت ترین پیکاپ های دنیا را خریداری کنند تا اینکه نمونه صفر کیلومتر چینی و یا کره ای را بخرند.

این خودرو در مقایسه با رقبای چینی زیبا تر بوده و انتخاب بهتری است حال باید دید که در بازار ایران می تواند موفق باشد یا خیر؟ چراکه نمونه suvاین خودرو آنطور که باید نتوانست در بازار ایران موفق باشد و با اقبال خوبی همراه نبود .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد