اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نوسان قیمت طلا به پایین ترین حد خود از سال 2010 رسید

سایت طلا : تازه ترین تجزیه و تحلیل آماری نشان می دهد که نوسان قیمت طلا در بازارهای جهانی به پایین ترین حد خود در 44 ماه اخیر رسیده است.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا از ابتدای ماه جاری میلادی تاکنون در محدوده 45 دلاری در نوسان بوده و این رقم در ماه می نیز با نوسان 74 دلاری روبرو شده که این رقم از اکتبر 2010 میلادی بی سابقه بوده و نشانگر برقراری ثبات نسبی در بازار طلا است.

بر اساس این گزارش جیمز کوردیر کارشناس ارشد اقتصادی تاکید کرد: با توجه به بهبود عملکرد بازار سهام تمایل برای سرمایه گذاری در بازار طلا به طور چشمگیری کاهش یافته و این مساله تاثیر زیادی بر کاهش نوسانات قیمت این فلز زرد داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش محرک پولی فدرال رزرو آمریکا و افزایش ارزش دلار سرمایه گذاران ترجیح می دهند به جای بازار طلا در بازار سهام سرمایه گذاری کنند.

وی در ادامه گفت: افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر به واسطه بحران عراق و اوکراین بوده و این افزایش قیمت کاملا موقتی و زودگذر خواهد بود. قیمت طلا طی سال های 2008 تا 2011 میلادی به علت اجرای سیاست های محرک پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا با افزایش 70 درصدی روبرو شده است./م

انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد