اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهای جهانی طلا به روند مثبت خود ادامه خواهد داد

سایت طلا : موسسه مالی سوشیل فایننس پیش بینی کرد، قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر تنش های ژئوپلیتیک جهان به خصوص بحران عراق با افزایش روبرو خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مانی کنترل، موسسه مالی و سرمایه گذاری سوشیل فایننس تاکید کرد: ادامه بحران سیاسی و درگیری های خونین عراق تقاضا برای طلا را افزایش داده و طلا به بهشت امنی برای سرمایه گذاری تبدیل خواهد شد. این مساله تاثیر زیادی بر عملکرد مثبت قیمت طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی موسسه سوشیل فایننس بر این باورند که انتشار آمارهای نه چندان راضی کننده نسبت به وضعیت اقتصادی آمریکا نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت.

رشد نه چندان قابل ملاحظه خرده فروشی در اقتصاد آمریکا و افزایش متقاضیان دریافت بیمه بیکاری تاثیر زیادی بر نگرانی های سرمایه گذاران نسبت به وضعیت اقتصادی آمریکا داشته است.

قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 2 درصدی روبرو شده و به مرز 1276 دلار در هر اونس رسیده است. قیمت جهانی نقره نیز در هفته گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای 17 و 18 ژوئن نیز تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا خواهد داشت./م

انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد