اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا هنوز سرمایه گذاری امنی به شمار می رود

سایت طلا : علی رغم کاهش شدید قیمت طلا در ماه های اخیر رئیس موسسه سرمایه گذاری "جوی الوکاس" همچنان بر این باور است که طلا هنوز سرمایه گذاری ایمن و مطمئنی به شمار می رود.


به گزارش سایت طلا به نقل از نشریه تایمز عمان، "جوی الوکاس" رئیس موسسه سرمایه گذاری به همین نام تاکید کرد: قیمت طلا در ماه های گذشته تحت تاثیر تنش های سیاسی و بحران در شرق اروپا و بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا قرار داشته است.

البته به نظر من تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت و طی ماه های اخیر به هیچ وجه مبنایی برای تغییر دائمی در وضعیت سرمایه گذاری در بازار طلا نخواهد بود و این فلز گرانبها همچنان سرمایه گذاری امنی به شمار می رود.

بر اساس این گزارش وی پیش بینی کرد: قیمت خرده فروشی طلا در کوتاه مدت ممکن است با کاهش بیشتری روبرو شود ولی علی رغم این کاهش شدید قیمت طلا هنوز سرمایه گذاری ایمن و مطمئنی برای سرمایه گذاران بین المللی به شمار می رود.

وی گفت: من فکر نمی کنم کاهش قیمت طلا یک تغییر دائمی باشد. بله قیمت طلا ممکن است در ماه های آینده با کاهش روبرو شود ولی تا زمانی که سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی با ریسک و خطر روبرو باشد طلا هنوز یک سرمایه گذاری مطمئن به شمار می رود.

قیمت طلا هفته گذشته به پایین ترین حد خود در 4 ماه اخیر رسیده است. کاهش تنش در روابط روسیه و اوکراین و بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و رشد شاخص سهام اس اند پی تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا داشته است./م

انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد