اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال /حرکت قیمت طلا در روزهای آینده

سایت طلا : تازه ترین تحللی تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که قیمت طلا طی روزهای آینده بین 1306 تا 1335 دلار در نوسان خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، در حالی که بازارهای جهانی شاهد انتشار گزارش های مربوط به وضعیت اقتصادی آمریکا بوده و تنش های سیاسی در اوکراین و سایر کشورهای نوظهور و در حال توسعه همچنان ادامه دارد به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده در دامنه بین 1306 تا 1335 دلاری در نوسان باشد.

بر اساس این گزارش سطح قیمتی 1321 تا 1326 دلاری برای طلا طی روزهای آینده اهمیت زیادی خواهد داشت. اگر قیمت طلا نتواند این سطح قیمتی را در روزهای آینده حفظ کند احتمال کاهش قیمت این فلز زرد به کمتر از 1317 دلار نیز وجود دارد ولی در صورت حفظ این سطح قیمتی احتمال افزایش قیمت طلا به بیش از 1342 دلار نیز وجود دارد.

تحلیل تکنیکال فیبوناچی نیز نشان می دهد سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1321 دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به زودی به کمتر از 1306 دلار خواهد رسید. در صورت ادامه روند نزولی قیمت طلا احتمال افت بیشتر قیمتها به کمتر از 1291 دلار نیز وجود دارد./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد