اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تا پایان امسال به 1400 دلار خواهد رسید

سایت طلا : موسسه تحقیقاتی سیتی فیوچرز پیش بینی کرد، در صورت ادامه روند کنونی قیمت جهانی طلا تا پایان امسال به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا روز گذشته به بالاترین حد خود در مقایسه با میانگین 100 روز اخیر رسیده است. قیمت طلا پس از کاهش 28 درصدی در سال 2013 میلادی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 7.3 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش اظهارات روز گذشته جانت یلن رئیس جدید فدرال رزرو آمریکا در خصوص لزوم اجرای سیاست های محرک پولی تا کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت بازار کار و اشتغال تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی طلا به تدریج در حال جذب نظر مساعد سرمایه گذاران بین المللی است و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش مجدد قیمت آن داشته است.

جورج گرو کارشناس ارشد موسسه سیتی فیوچرز پیش بینی کرد، در صورت افزایش حجم مبادلات در بازارهای جهانی قیمت طلا تا پایان امسال به بیش از 1400 دلار خواهد رسید. با بازگشت تعداد زیادی از سرمایه گذاران به بازار طلا و افزایش تقاضا برای خرید قیمت این فلز زرد بار دیگر با افزایش روبرو شده و تا پایان امسال به مرز 1400 دلار خواهد رسید. این در شرایطی است که قیمت طلا هنوز در برابر سطح 1300 دلاری به شدت مقاومت می کند.

قیمت طلا از سال 2000 تا 2012 میلادی بیش از 500 درصد رشد داشته است. /ک


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد