اونس طلا2392.09
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

استفاده از یاقوت در گوشی‌های جدید اپل تایید شد

حق امتیاز جدید ثبت شده توسط اپل نشان می‌دهد این شرکت موفق شده است با استفاده از لیزر، ورقه‌های یاقوت را از یکدیگر جدا کند و آ‌ن‌ها را دقیقا به اندازه نمایشگرهای موبایلی برش دهد.


به سلولار- نیوز، صحت اخبار مربوط به تصمیم اپل برای استفاده از نمایشگرهای بادوام در نسل آتی دستگاه‌های موبایلی خود با ثبت یک حق امتیاز جدید مشخص شد.

بیشتر تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند پیشرفته این روزها نمایشگر دستگاه‌های خود را مبتنی بر فناوری شرکت Coring تولید می‌کنند که تا با این اتفاق نمایشگر محصولات آن‌ها به صورت ضدخش و ضدضربه به دست کاربران برسد.

اما باید توجه داشت که فناوری Gorilla ساخت شرکت Coring هم نمی‌تواند پاسخگوی ضربات ناشی از سقوط گوشی و حواس‌پرتی کاربران باشد.

اما شرکت اپل برای رفع این مشکل هم‌اکنون به "یاقوت" به‌عنوان جایگزینی برای فناوری یاد شده فکر می‌کند.

حق امتیاز جدید ثبت شده توسط اپل نشان می‌دهد که این شرکت موفق شده است با استفاده از لیزر، ورقه‌های یاقوت را از یکدیگر جدا کند و آ‌ن‌ها را دقیقا به اندازه نمایشگرهای موبایلی برش دهد.

شرکت اپل مجبور است برای جداسازی ورقه‌های لیزر از یکدیگر از روش معمول لیزر استفاده کند تا یاقوت بسیار سخت را که البته به‌کارگیری آن چندان مقرون به‌صرفه نیست، برش دهد.

البته باید توجه داشت که لیزر با سرعت زیاد ورقه‌ها را برش می‌زند و معمولا در فعالیت‌های کارخانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین استفاده از آن احتمالا چندان هم دشوار نیست.

شرکت اپل طی چند سال اخیر قطعات کوچک یاقوت را در گوشی‌‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد و بر این اساس محافظ لنز دوربین‌های نصب شده در گوشی‌ها و اسکنر مخصوص تشخیص اثر انگشت به یاقوت مجهز شده‌اند.

شرکت اپل از مدتی پیش سرمایه‌گذاری خود را در شرکت GT Advanced Technologies آغاز کرد تا بتواند امکان استفاده از یاقوت را برای نسل جدید فناوری‌های خود گسترش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد