اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نسخه جدید سایت طلا بزودی رونمایی خواهد شد

سایت طلا: پس از چهار سال حضور فعال و مستمر سایت طلا در حوزه اطلاع رسانی و خبر، به زودی نسخه جدید این سایت با امکانات متنوع و گسترده در خدمت کاربران محترم سایت طلا قرار خواهد گرفت.



سایت طلا که همواره مورد توجه و تایید اتحادیه های مختلف طلا و جواهر از جمله کشوری، تهران و سایر شهرستانها قرارداشته، به عنوان معتبرترین مرجع اطلاع رسانی قیمت طلا، ارز و سکه از سال 1388 تاکنون با اطلاع رسانی دقیق و به موقع نرخ های مذکور و همچنین درج اخبار مهم صنفی و اقتصادی اعم از اخبار داخلی و خارجی در خدمت شما کاربران ارجمند بوده است.

اکنون پس از گذشت چند سال، در راستای ایجاد فضایی کاربر محور و مخاطب پسند، قوی تر از گذشته ضمن افزودن امکانات گوناگون، در حال تغییر و بروزرسانی بوده و بزودی نسخه جدید آن به نمایش درخواهد آمد .


این تغییرات در دو حوزه مهم فنی و محتوایی خواهد بوذ؛

الف) در بخش فنی: ظرفیت این سایت برای پذیرش کاربران در سطح بسیار عالی تقویت شده است تا جایی که بطور همزمان بیش از 10000 کاربر آنلاین می توانند از محتوای سایت بازدید نموده و از آنجایی که سرور این سایت در مرکز داده های اختصاصی شرکت مهندسی زیبا طلای زرین بر روی بستر فیبر نوری می باشد ، شاهد هیچ گونه افت کیفیت و یا سرعتی نخواهد بود.

ب) در بخش محتوایی: در این بخش نیز تلاش شده است تا با تعامل بیشتر میان مدیران سایت و کاربران، فضایی صمیمی و دوسویه ایجاد شود ، البته امکانات کاربردی و متنوع دیگری نیز به سایت اضافه خواهد شد که بزودی نسخه آزمایشی آن به نمایش درخواهد آمد.

اکنون سایت طلا منتظر است تا با بکارگیری نظرات سودمند و سازنده شما کاربران گرامی ، فضایی را ایجاد نماید که درشأن شما یاران و همراهان همیشگی سایت طلا باشد.

سایت طلا، همواره از نظر و پیشنهادات کارشناسان و صاحبنظران، و مسئولین محترم سازمانهای مربوطه و همچنین رؤسای صنف طلا و جواهر استانهای مختلف، بهرمند و متنعم خواهد شد.

شما سروران گرامی می توانید پیشنهادات خود را در همین بخش نظرات درج نمایید.

جهت استفاده تکمیلی از ایده های شما عزیزان لطفا شماره تماس و آدرس ایمیل خود را وارد نمایید تا نسخه پیش نمایش سایت قبل از معرفی عمومی برای شما اطلاع رسانی گردد، بدیهی است نظرات این بخش در این مقطع نمایش عمومی نخواهد داشت.


با تشکر و سپاس


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد