اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افت نسبی قیمتها در بازار طلا و سکه/ روند نرخ ارزها نزولی شد

سایت طلا : علیرغم اینکه اونس طلا در بازارهای جهانی امروز دوشنبه با رشد قیمت مواجه شده، نرخ سکه و طلا در بازار تهران با کاهش نسبی همراه گردید.


به گزارش سایت طلا، بهای طلا و سکه امروز دوشنبه (14 اردیبهشت) در بازار تهران همزمان با پایین آمدن نرخ دلار آزاد کاهش یافته این در حالی است که طلا در بازارهای جهانی شاهد روند صعودی قیمت بود.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز دوشنبه با افت دو هزار تومانی در بهای 945 هزار تومان به فروش رسید.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز 419 هزار تومان داد و ستد می شود که یک هزار تومان افت قیمت دارد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز در مقایسه با روزگذشته با 300تومان کاهش 96 هزار و 600 تومان معامله شد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 496، 277 و 185 هزار تومان قیمت خورده است.
امروز بهای نیم سکه 4 هزار تومان کاهش یافته ، اما نرخ ربع سکه و سکه گرمی نسبت به دیروز ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با افت 4 تومانی 3315 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با افت 20 تومانی به 3735 تومان رسیده و هر درهم 910 تومان قیمت خورده که کاهش دو تومانی را شاهد بوده است.

و اما در بازار جهانی قیمت طلا پس از 3 روز کاهش، امروز دوشنبه اندکی افزایش پیدا کرد، اما هنوز هم با کف قیمت سه هفته ای فاصله زیادی ندارد. در حال حاضر هر اونس طلا در بازارهای جهانی در محدوده 1188 دلار داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، سرمایه گذاران اکنون در انتظار انتشار آمارهای جدید از اقتصاد آمریکا طی هفته جاری هستند.

قرار است گزارش بازار کار آمریکا در ماه آوریل، روز جمعه منتشر شود. انتشار آمارهای ضعیف می تواند فدرال رزرو را متقاعد سازد تا افزایش نرخ بهره را به تاخیر بیاندازد و این امر موجب رشد قیمت طلای جهانی خواهد شد./الف


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد