اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افت ارزش دلار می تواند قیمت طلا را تا 1220 دلار افزایش دهد

سایت طلا : یک تاجر بازار سیدنی استرالیا پیش بینی کرد که احتمال افزایش قیمت جهانی طلا تا 1220 دلار در شرایط کنونی وجود دارد.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه تحت تاثیر کاهش نسبی ارزش دلار با افزایش اندکی روبرو شده و همچنان بالاتر از 1200 دلار در هر اونس داد و ستد می شود.

بر اساس این گزارش یک تاجر بازار سیدنی در این باره تاکید کرد که نوسانات ارزش دلار همچنان تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا داشته است. در شرایطی که به نظر می رسد سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در بازار نفت، سهام و ارز دارند قیمت طلا در کوتاه مدت با نوسانات شدیدی روبرو نخواهد شد.

وی تصریح کرد: تنها در صورتی که ارزش دلار با کاهش روبرو شود می توان امیدوار بود که قیمت طلا تا 1220 دلار در هر اونس افزایش یابد. انتشار آمارهای مربوط به نرخ تورم آمریکا در روز جمعه تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که برگزاری نشست آتی فدرال رزرو آمریکا نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد. آمارهای مهم اقتصادی چین و آمریکا نیز طی روزهای آینده منتشر خواهد شد./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد