اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا قیمت سکه برخلاف بازار جهانی افزایش یافت؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه‌های نیم و ربع در حال حاضر منطقی شده است، گفت: با وجود اینکه درهفته گذشته قیمت جهانی طلا روند کاهشی داشت، قیمت سکه به دلیل نوسان در نرخ ارز و افزایش تقاضای آن افزایش یافت.


محمد کشتی‌آرای اظهار کرد: قیمت اونس جهانی 1209 دلار بود که حدود 18 دلار در طول هفته گذشته کاهش یافت و به 1191 دلار در اواخر هفته رسید.

وی گفت: برخلاف کاهش قیمت جهانی طلا، قیمت سکه افزایش یافت و اوایل هفته که سکه تمام حدود 955 هزار تومان بود به 978 هزار تومان در پایان هفته افزایش یافت.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با تغییرات زیاد همراه بود و روند افزایشی داشت، افزود: با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا قیمت سکه نیز باید کاهش می یافت، ولی خلاف آن را شاهد بودیم چراکه تقاضا برای ارز همچنان وجود داشت.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه سکه های یک گرمی با نوسان و افزایش 10 هزار تومانی در طول هفته گذشته مواجه بود، اظهار کرد: این موضوع به دلیل افزایش تقاضا بود. ربع سکه و نیم سکه نیز که از قیمت اصلی خود فاصله گرفته بود دوباره به حالت قبلی بازگشت و قیمت ها در حال حاضر منطقی شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد