اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در بلندمدت به ثبات خواهد رسید

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری فارکس تایم تاکید کرد که بازار جهانی طلا در بلند مدت به ثبات لازم خواهد رسید چرا که نوسانات ارزش دلار تقاضا برای طلا را افزایش خواهد داد.



به گزارش سایت طلا، جمیل احمد تحلیلگر ارشد موسسه فارکس تایم تصریح کرد که با توجه به عدم تمایل کافی فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره در شرایط کنونی به نظر می رسد ارزش دلار با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد و این مساله به نفع تقاضا و قیمت طلا در بلند مدت خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا در شرایط کنونی بین 1140 تا 1210 دلار در نوسان خواهد بود. به نظر من فدرال رزرو آمریکا از ماه سپتامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله موجب آغاز نوسانات شدیدی در ارزش دلار می شود.

وی گفت: به نظر من با آغاز موج دوم و سوم افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو قیمت و تقاضای طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد و سرمایه گذاران باید از این فرصت استفاده کنند.

این کارشناس اقتصادی در پایان گفت: زمان افزایش نرخ بهره آمریکا بستگی زیادی به آمارهای مربوط به وضعیت اقتصادی و بازار اشتغال طی هفته های آینده خواهد داشت./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد